Ja goede vraag hihi maar gewoon zwart met afneembare neusriem goede kwaliteit. dacht later ook apart waarom want je ziet toch niks op zoë het is geen ijslander maar ze heeft zon hekel aan dat je aan haar voorpluk komt dat ik iets zonder frontriem zoek
Koper
Geplaatst: 03-04-11 10:11
Genoeg aparte hoofdstellen te vinden, wil je kleurtjes, blingbling, wat voor neusriem wil je?
ik ben vrij onbekend met ijslander hoofdstellen blijven ze goed zitten als je geen keelriem en frontriem neemt? is voor tinker zie profiel en heeft een hekel aan dat je haar voorpluk steeds in handen neemt dus vandaar dacht ik een ijslander hoofdstel wil later de neusriem er af halen . geen kleurtjes en bling bling dus echt appart wordt die dus niet maar gewoon goed kwaliteit leer lekker zoepel en goede sterkte kwaliteit
Koper
Geplaatst: 03-04-11 14:09
Ja tuurlijk blijft het zitten. Als je tinker een beetje fatsoenlijke bos manen heeft moet 't helemaal geen probleem zijn. als je alleen iets wil om je bit op z'n plek te houden kun je een S&t-bakstuk kopen, zoals Refagreni al zegt. Soms kun je ook losse kopstukjes voor een IJslanderhoofdstel (zelfde principe, riempje van de ene bitring achter de oren langs naar de andere bitring) ook los kopen, heb ik destijds ook gedaan.
Eigenlijk denk ik dat ijslander hoofdstellen voor de doorsnee tinker te klein zijn. De hoofden zijn toch vaak een stuk degelijker. Ik zou dan inderdaad voor een los bakstuk met neusriem gaan. En inderdaad, met een hele bos haar blijft het hoofdstel ook prima zonder front of keelriem. Die werken je dan eerder tegen.
Koper
Geplaatst: 03-04-11 19:19
De tinker is nog niet volgroeid dus het lijkt me inderdaad handig om te wachten tot je weet hoe groot het hoofd gaat worden. Mijn ijs heeft best een flinke kop en het kopstuk zit op het laatste gaatje (staat op z'n kleinst) Raar maar waar. Maar dat kan natuurlijk per merk verschillen. Mijn hoofdstel is van Topreiter. Maar de IJslanderhoofdstellen vind je niet mooi dus ja
vergis je niet in mijn tinker haar hoofdje haha ze heeft nog steeds cob op kleinste gaatje ze is nu net 1.40
Natascha
Geplaatst: 03-04-11 19:34
is een 1-oor westernhoofdstel niks? alleen een riempje om 1 oor. geen frontriem, neusriem of keelriem. Ook ideaal met poetsen
Mungbean
Geplaatst: 03-04-11 19:41
Hier is een voorbeeld van een hoofdstel van hunter, er zijn ook kleuren en bling te krijgen. Het is dat ik te grote paarden heb, maar anders....
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-11 19:58
sizzle je hebt precies mijn smaak maar ja nu de site nog begrijpen ben namelijk een echte fries hahaha en duits is heel slecht haha zal eens zien of ik er uit kom bedankt!!!
Koper
Geplaatst: 03-04-11 20:05
En juist het hoofdstel dat helemaal je smaak is heeft een frontriem Sorry dat ik het niet meer begrijp.
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-11 20:16
ik ben van gedacht veranderd maar hoe kan ik op de site bestellen
ik wil graag de 50396 bestellen en weten eerst hoe duur ie is haha