[TI] Goed genoeg voor keuring 17 april in Vorden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marsafuba

Goed genoeg voor keuring 17 april in Vorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 15:41

Beste mensen,
ik doe 17 april mee met de ICS tinkerkeuring en bestgaand rijpaard. Ik heb nog nooit meegedaan aan een keuring maar ivm een opdracht op school moet ik een keuring bijwonen, en waarom zou ik dan zelf niet meedoen?
Bart is een tinker ruin van 1.55 en mooi verdeelt gevlekt. Hij is van het rankere type maar wel met sok.
Hieronder zet ik een aantal foto's neer maar ik heb niet echt mooie standfoto's.. :(:)
Vinden jullie hem keuringswaardig?

Alvast bedankt!
Groetjes Maren en Bartje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

flettie

Re: Goed genoeg voor keuring 17 april in Vorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 17:12

Persoonlijk denk ik dat je beter met een keuring van het NSvT mee kan doen i.v.m. het type wat Bart is.

snowdon

Re: Goed genoeg voor keuring 17 april in Vorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 23:24

Bij de ICS die in Vorden een keuring organiseerd zijn ook alle types welkom :)

Of hij keuringswaardig is kan je zo niet beoordelen, wil je meedoen omdat je het leuk vind/omdat je hem geregistreerd wilt hebben/omdat je een mooie premie binnen wilt slepen/etc zo zijn er meer dan genoeg redenen waarom iemand mee wilt doen met een keuring en kan je dus voornl alleen zelf bepalen... naast de algemene conditie uiteraard.

Wij kunnen nu niet vanaf (oudere) foto's beoordelen of hij in april in een goede conditie voor een keuring is ;)