Nu echt ! Foto's Waldo van het Kooizicht *

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

irisvtzant91

Nu echt ! Foto's Waldo van het Kooizicht *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 23:25

Hallo Allemaal

Leuk dat jullie even een kijkje komen nemen naar mijn haflinger.
Waldo is van 2001, zijn vader is Wallenstein.

Vanuit mijn stoel doe ik een oproep aan iedereen die deze haflinger kent van hengstenkeuringen en / of haflingerdagen. Ik weet dat Waldo in 2005 mee heeft gelopen met de Hengsten keuring in den Bosch. zie [url]:http://www.melissen.nl/nl/photos/search?q=&event=&disc=Haflingers&rider=&horse=waldo+van+het+kooizicht&father=&.x=0&.y=0[/url]

Waarschijnlijk heb ik de 1e eigenaar al gevonden op bokt zij komt uit Bodegraven, hier zijn wij nog niet helemaal 100 % uit maar dat zal na de foto's erg duidelijk worden & hierna is waldo verkocht naar Alphen a/d Rijn. Ik heb Waldo in 2006 van haar gekocht.

Hieronder zal ik verschillende foto's plaatsen die ik heb van de 2e eigenaresse & die van de jaren bij mij!
Wel heb ik enkele foto's van waldo als veulen maar die krijg ik op geen enkele manier online.

Waldo is een hele lieve maar ook echt super eigewijze haflinger. Hij is ontzettend leergierig en altijd in voor een rit !.

Over het algemeen rijden wij veel dressuurmatig in de bak met een sprong op zijn tijd.
+ dat wij de mazzel hebben dat de stalling grenst aan een park en wij dus ook vaak onze ritjes buiten uitstappen +:)+

Hier dan de foto's van mijn kanjer. <3
Ben erg benieuwd wie van jullie hem misschien kent en/of informatie heeft over hem uit zijn vroegere jaren, :o

Dit is hem dan:
Afbeelding

-

los galopje:
Afbeelding

-

drafje:
Afbeelding

-

Bijna 1 meter:
Afbeelding

-

Afbeelding

-

kanjer: <3
Afbeelding

-

Afbeelding

-

Lieve Groetjes Van Ons !

Afbeelding

Bedankt voor het kijken _/-\o_

Esthera75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:51

Kan goed springen...!!! _/-\o_

irisvtzant91

Re: Nu echt ! Foto's Waldo van het Kooizicht *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 23:58

Hoi Esthera!,

Bedankt voor je reactie.
Altijd leuk om wat positiefs te horen natuurlijk!.

Springen vindenwijsuperleuk. Hij gaat dan ook altijd door het dolle heen maarja, wat maak het uit.. Ook hij mag zo van de leuke dingen genieten, Zolang die mij maar op zijn rug houd. Dat gaat nog altijd goed :P

Helaas gooide die de balkjes bij een meter eraf.

Toen ben ik ook direct gestopt. Naar mijn idee gaf hij op dat moment aan dat hij het gewoon niet halen kon. Nou geen probleem.. Dan is t ook klaar..
"
Volgende keer beter. springen we 1.10 , Hahaa *D

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:54

Hij is erg leuk zeg!!

Veel plezier nog samen :D

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:27