Eefje is een shetlander x minihorse van 12 jaar en heeft al eerder een veulen gehad (konden ze aan de uier zien, kweet niks vand r geschiedenis af) Ze is 12-19 april uitgerekend
Vorige zomer, was ze heel hengstig, en kwam ze niet hengstig van de hengst terug. we hebben nog geschouwt. maar haar zin was overduidelijk weg. Een goed gelukte dekking leek mij zo. Verder ging het allemaal prima, he heeft heel de zomer lekker door gewerkt, in november nog rustig wat gedaan, en vanaf december niks meer gedaan. Verder allemaal prima, alleen wat saggereinig zo stond ze soms een uur lang op de poetsplaats te trappen (zonder dat er verder iemand was, ik keek uit het raam) en wil ze eigenlijk niks meer doen. een beetje longeren, maar dat is na 10 min ook klaar. Nu is het probleem dat ze geen uier & geen buik heeft... Wel mag je niet aan haar staart zitten, uier mag wel maar vind ze ook niks, en ook haar buik heeft ze liever niet.
Zowel de fokker als enkele andere mensen zeggen dat er helemaal geen veulen in zit! Maar dit lijkt me ook weer sterk, aangezien ze dan wel heeeel doorvoed moet zijn

hier een foto van haar:
dit is 2 weekjes geleden.

Wat denken jullie?
ook had ik nog een voer vraag, de fokker rade me aan om naast merrie brok ook haver te voeren? leek mij nogal appart? hier iemand ervaring mee?