Het eerste veulen van Totilas geboren in Oldenburg.Mooie vos met brede bles en 4 gebandeerde witte benen.http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/h ... s2433.html.
Volgens mij is dit niet het eerste Totilas-veulen, misschien het eerste Duitse Totilas-veulen, maarja zo blijf je bezig om het in de media te houden....
Ja.. zo gaan we de komende weken door Het EERSTE veulen van Totilas! (In Amsterdam) Het EERSTE veulen van Totilas! (In Amersfoort)... etc... Maaar.. ik vind het (voor zover te zien) een plaatje! Heb meer met vosjes met witte benen dus deze mogen ze wel richting Friesland sturen hoor
Tja de kans op vos was natuurlijk aanwezig........... dus een echte verassing kan het niet zijn.wel een mooie diertje!
Wow wit tot boven de knie zelfs haha. Geweldig! Mijn lievelingskleur, vos met veel wit. Wel apart zeg, uit twee ouders met zo weinig wit! Ze zullen wel balen dat het geen (saaie) zwarte of bruine is. Ben benieuwd of dit de nieuwe Farbenfroh met Totilas bloed wordt!
Sonja schreef:Da's een mooie voor voor een karretje zo met die witte benen! Hahaa, ik dacht ook al, typetje boerenwagen..
equitation schreef:Sonja schreef:Da's een mooie voor voor een karretje zo met die witte benen! Hahaa, ik dacht ook al, typetje boerenwagen..alle vossen met veel wit voor de wagen... right mooi veulen!! ben beniewd hoe hij uit gaat groeien.
Naar mijn weten is het eerste veulen van Totilas geboren in een kliniek (voorzorg) en is deze van de Fam Visser zelf......... maar affin........
Nounou, mijn vos met veel wit doet het anders goed in de dressuur voor een boerenwagen-paard hoor Ach, ik vind 't een plaatje, zwart of niet, ben benieuwd hoe ie het gaat doen
equitation schreef:Sonja schreef:Da's een mooie voor voor een karretje zo met die witte benen! Hahaa, ik dacht ook al, typetje boerenwagen..Nou als ie dan ook nog van die voorbeenactie heeft
equitation schreef:Sonja schreef:Da's een mooie voor voor een karretje zo met die witte benen! Hahaa, ik dacht ook al, typetje boerenwagen..Inderdaad Maar wie weet staat hij onder het zadel ook prachtig!