Heeft jullie haflinger ook zo'n last van lentekriebels? Die van mij is op het moment niet te rijden. Lijkt wel een rodeo show. Ben benieuwd wat die van jullie doen.
Laatst bijgewerkt door marjanvr op 24-03-11 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, hij begint eindelijk weer fijn te lopen na een wat frisse winter hihi. Het enige wat hij nu weer begint te doen is gigantisch hinniken naar elk paard, dat doet hij normaal nooit alleen als het weer wat warmer begint te worden, maf beest!
de laatste keer dat ik op mijn bijrijd haflinger reed, merkte ik dat hij juist veel fijner liep door het warmere weer en droogte. Maar hij blijft altijd wel een haflinger die lekker wild en speels kan doen!
Nou ik denk het haha. De foto's in mijn onderschrift zeggen wel genoeg over zijn alertheid en activiteit op het moment. Vandaag heeft ie bij het tuintje zelfs het echte steigerwerk uitgevoerd. Schrok me een hoedje, dat had ik onder het zadel nog niet eerder gedaan.
marjanvr
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-11 21:29
Erg leuke foto's!! Ik zie best wel veel bekende dingen aan storm die sam ook doet. Volgens mij is hij ook goed aan het afvallen. hij ziet er mooi en happy uit!
Geen last van nou is mijn ene merrie ook dragend dus heeft ze het kwa gewicht ook wat zwaarder maar geen last van wel merk ik bij mijn andere merrie dat ze wat sterker hengstig is dan anders
Lievemensjes
Geplaatst: 03-04-11 09:42
haha wat zijn haflinger ook sexy pony's
vanLotje
Geplaatst: 03-04-11 09:44
amazone77 schreef:
jep....bij willem begint het te kriebelen......maar hij word er nog niet moelijker door, maar het voor jaar hangt wel in zn bol.
Willem! ....dat vind ik nou nog eens een toffe naam voor een Haf!
Heb meer problemen in de winter/kou, gelukkig is dat nu weer even voorbij