welke shetlander hengst vinden jullie het mooist. je heb heel veel mooie shetlander hengsten rond lopen maar van sommige heb je toch iets van wauw wat mooi. en letten jullie alleen op kleur of ook op bouw, gangen enz. welk shetlander hengsten vinden jullie het mooist omdat iedereen een andere smaak van paard heb zeg naar welke je mooi vind en waarom vindt je hem mooi.(bouw, kleur, gangen enz.)
ik persoonklijk vind deze shetlander hengsten mooi
Er zijn meerdere hengsten waar ik van gecharmeerd ben. Alleen om hun eigen kwaliteiten.
De grote maatse vos Victor van stal Weytendael staat bij mij erg hoog, heeft mij 3 jaar terug 2 super veulens gegeven. De kleine maatse Mr. Marengo van de Vendel is mijn grote vriend, dus die mag ook zeker niet ontbreken. Super van type, goed bewegen en echt een geweldig karakter.
de 1e die jij hebt als link vind ik gaaf! voor de rest ben ik niet echt bekend met shet hengsten eerlijk gezegd omdat ik me daarmee niet bezig houd (a)
Fleur1977
Geplaatst: 24-03-11 20:24
Ik vind Wonder Boy van de Molenstraat echt supermooi. Hij is echt prachtig van type, net waar ik op val en kan ook nog eens geweldig lopen. Hij heeft echt alles. Altijd als ik hem zie denk ik echt WOW!
Ik vind Wonderboy wel wat hebben Lex Liebas is ook gaaf.
shetlandfan
Geplaatst: 25-03-11 21:49
Als ik puur kijk naar hengsten die ik mooi vind en waar ik ook mee zou willen fokken: Bij de zwarte hengsten, hengsten als Friso v.d. Heuvelshof, Nelantinus vd Groote Woerd, Olivier vd Amstelhof. En de vos Another Colour v.d. Amstelhof, en de zwartbonte Danny v.h. Stalletje.
Uiteraard zijn er nog wel meer hengsten waar ik erg van gecharmeerd ben, maar deze staan toch wel in mijn top5.
Momenteel ben ik natuurlijk erg gecharmeerd van de hengsten die bij ons staan (anders zouden we ze ook niet hebben!) en dat zijn Rocker v. Stal uit de Woest en Kojak v.h Mallewegje , voor foto's kijk op onze site www.stalnijend.nl
Verder vind ik Wonderboy v.d Molenstraat ook een prachtige verschijning!
Chris van de Provincialeweg! Chris is een mooi gebouwde hengst, heeft super gepresteerd op keuringen en voor de wagen. Heeft een geweldige draf. Heeft supermooie kinderen rond lopen, zoals Jannick van stal Maruschka, Annemone van de Brugsteeg en Caya en Deedee van stal Denci, enz.