Ik heb overlaatst een onwijs gaaf veulentje gekocht. Alleen iedereen zegt dat het een kruising is tussen een kwpn X Fries Maar ik vind dat hij onwijs veeel op een barock pinto lijkt wat vinden jullie? Hier een foto.
Huh?? kwpn x fries= toch ook barock pinto??? Het is een mooi diertje,blauwe oogjes zijn helemaal gaaf. Ontzettend veel geluk met dat prachtige dier,veel plezier samen,
groetjes Linda
gohya
Geplaatst: 20-03-11 11:34
Ik zie er Tinker in. Een maanoog komt bij Tinkers ook vaker voor,bij een Fries of KWPN zie je volgens mij geen maanogen?
Samsa11
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-11 11:36
gohya schreef:
Ik zie er Tinker in. Een maanoog komt bij Tinkers ook vaker voor,bij een Fries of KWPN zie je volgens mij geen maanogen?
Barock pinto's hebben ook maanogen tis alleen zelden. En een tinker is het absoluut niet hij heeft helemaal geen sokken haast. En heeft helemaaal niet de bouw van een tinker
TS het is nog veulentje he,wie weet veranderd heel zijn bouw en krijgt hij sokken?
ellepel
Geplaatst: 20-03-11 11:44
lijkt mij een kruising tussen een tinker en bijvoorbeeld een wat smallere new forest.? ik vind afgezien van de sokken het dier erg veel van een tinker hebben als je gaat kruisen met een tinker dan verdwijnen de sokken vaak wel, en zeker de blauwe ogen bij dit dier zie je bij tinkers vaak.
Tigra_
Geplaatst: 20-03-11 12:40
Ik heb geen idee maar zie er eigenlijk helemaal geen fries in. Waarom denk jij van wel? Zie er persoonlijk meer tinkertrekjes in dan een van een fries.
op de keuring jaarmarkt bij ons in het dorp hebben ze hem bij rijpaarden ingechreven omdat ze hem absoluut niet op een tinker vonden lijken want we hebben hem is naast een tinkerveulen gezet en daar lijk hij echt niet op geloof me
Ik vind het lastig te zeggen van deze foto's, het kan allemaal. Al zie ik het Frieze er niet echt in. Maar goed, als ie wat ouder word zie je het vast beter wat erin zit