Het gaat om een merrie die volgende maand twee wordt. Haar ouders zijn op papier onbekend.
De vorige eigenaresse heeft het paardje gekocht toen ze nog aan de voet van de moeder stond, ik heb dus ook twee foto's van de moeder met mijn paardje als veulen, en het is wel duidelijk, beiden volle Tinker. Vader is een Tinkerhengst ergens in Friesland, wordt nog naar gezocht...
Maar Luna's papieren, tja. Die bestaat alleen uit een paspoort uitgegeven door het KNHS, met alleen haar chipnummer en de twee entingen (die inmiddels dus verlopen zijn) die ze in haar leven heeft gehad. En oja, de kleur is ook vermeld, net als de naam van de fokker. Verder staat ALLES als onbekend.
Nu is mijn vraag, kan ik papieren van het NSvT voor haar krijgen? Met naam, chipnummer wat ze nu ook al heeft, eventueel, mocht moeders ooit gekeurd zijn wat de fokker kan beamen, de moeder vermeld, haar ras ook op papier Tinker maken. En hoe zit het met keuringen? Kan ik met dit paspoort gewoon aan keuringen van het NSvT deelnemen? (Mits de entingen in orde zijn natuurlijk)
Alvast bedankt!