Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BabiiVeeraa schreef:Ik heb altijd meegereden op de AVSwedstrijden, nu niet meer vanwege mijn studie. Ik reed van de klasse L2 t/m M2 en ik kan het je zeker aanraden! Er hangt altijd een super relaxte sfeer, iedereen is bereid om je te helpen en het is echt ontzettend gezellig!
De wedstrijden worden georganiseerdd door de commissie Gebruik van het AVS. Het is niet alleen zo dat je paard een arabier moet zijn, ook moet hij ingeschreven zijn bij het stamboek (dit moest geloof ik AVS zijn, dus niet BAPS, maar dit weet ik niet zeker..) Ook moet je zelf lid of donateur van het AVS zijn
Kimmej schreef:BabiiVeeraa schreef:Ik heb altijd meegereden op de AVSwedstrijden, nu niet meer vanwege mijn studie. Ik reed van de klasse L2 t/m M2 en ik kan het je zeker aanraden! Er hangt altijd een super relaxte sfeer, iedereen is bereid om je te helpen en het is echt ontzettend gezellig!
De wedstrijden worden georganiseerdd door de commissie Gebruik van het AVS. Het is niet alleen zo dat je paard een arabier moet zijn, ook moet hij ingeschreven zijn bij het stamboek (dit moest geloof ik AVS zijn, dus niet BAPS, maar dit weet ik niet zeker..) Ook moet je zelf lid of donateur van het AVS zijn
Ze worden inderdaad georganiseerd door het AVS maar het is niet zo dat je donateur moet zijn. Of het een eis is dat je volbloed arabiertje (wat wel een vereiste is) in het stamboek is opgenomen ben ik ook niet zo zeker van hoor!
Gewoon even informeren als je mee wilt doen bij het AVS lijkt mij dus het beste.