Wie doet er mee aan de wedstrijden van het AVS??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

piepelie

Wie doet er mee aan de wedstrijden van het AVS??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 14:08

Ik ben even benieuwd of er ook mensen op het forum zitten die meerijden op de wedstrijden van het AVS die in het hele land worden gehouden? En zo ja, in welke klasse rijden jullie? En wat zijn jullie ervaringen op deze wedstrijden? Ik zit er aan te denken om ook een wedstrijd mee te gaan rijden. Ik weet eigenlijk niet of deze wedstrijden van het stamboek uitgaan, ik weet wel dat je alleen mag meerijden als je een arabier hebt.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:23

Ik heb altijd meegereden op de AVSwedstrijden, nu niet meer vanwege mijn studie. Ik reed van de klasse L2 t/m M2 en ik kan het je zeker aanraden! Er hangt altijd een super relaxte sfeer, iedereen is bereid om je te helpen en het is echt ontzettend gezellig!
De wedstrijden worden georganiseerdd door de commissie Gebruik van het AVS. Het is niet alleen zo dat je paard een arabier moet zijn, ook moet hij ingeschreven zijn bij het stamboek (dit moest geloof ik AVS zijn, dus niet BAPS, maar dit weet ik niet zeker..) Ook moet je zelf lid of donateur van het AVS zijn :)

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:31

BabiiVeeraa schreef:
Ik heb altijd meegereden op de AVSwedstrijden, nu niet meer vanwege mijn studie. Ik reed van de klasse L2 t/m M2 en ik kan het je zeker aanraden! Er hangt altijd een super relaxte sfeer, iedereen is bereid om je te helpen en het is echt ontzettend gezellig!
De wedstrijden worden georganiseerdd door de commissie Gebruik van het AVS. Het is niet alleen zo dat je paard een arabier moet zijn, ook moet hij ingeschreven zijn bij het stamboek (dit moest geloof ik AVS zijn, dus niet BAPS, maar dit weet ik niet zeker..) Ook moet je zelf lid of donateur van het AVS zijn :)

Ze worden inderdaad georganiseerd door het AVS maar het is niet zo dat je donateur moet zijn. Of het een eis is dat je volbloed arabiertje (wat wel een vereiste is) in het stamboek is opgenomen ben ik ook niet zo zeker van hoor!
Gewoon even informeren als je mee wilt doen bij het AVS lijkt mij dus het beste.

larenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:10

Kimmej schreef:
BabiiVeeraa schreef:

Ze worden inderdaad georganiseerd door het AVS maar het is niet zo dat je donateur moet zijn. Of het een eis is dat je volbloed arabiertje (wat wel een vereiste is) in het stamboek is opgenomen ben ik ook niet zo zeker van hoor!
Gewoon even informeren als je mee wilt doen bij het AVS lijkt mij dus het beste.

Wij als commissie gebruik avs ,zijn als vereniging aangesloten bij het knhs dus rijden ook onder deze regelementen
Dus als je een knhs startkaart heb en een volbloed arabier met papieren dan kun je op onze wedstrijden starten
Wij hebben ook een dressuurcompetitie hier moet je als volwassenen lid of donateur zijn van ons stamboek om hier aan mee te doen.
Jeugd ruiters mogen gewoon deelnemen
Verder zijn alle clinics en de arbissimo die wij organiseren voor iedereen toegankelijk met een arabische volbloed ,alleen gaan leden van ons stamboek voor niet leden.
stefan van den hoogenbandcommissie gebruik

17 april organiseren wij een springclinic bij manege groenedaal in bunschoten ,waar ook de amateur keuring wordt gehouden
voor wie interesse heeft kan zich opgeven bij onderstaande email adres
m.sloksoede@hotmail.com

getty

Re: Wie doet er mee aan de wedstrijden van het AVS??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:56

ik zie net dat mijn collega van de commissie Marijke al gereageerd heeft! om een goed idee te krijgen van AVS wedstrijden, zou ik eens kijken in ijzerlo....we hebben dan wedstrijd en activiteitenweekend! 22-23-24 april 2011.

zie avsweb.nl

piepelie

Re: Wie doet er mee aan de wedstrijden van het AVS??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 22:52

bedankt voor jullie informatie!