welke hengstenshow is een aanrader om te gaan kijken?
We willen gewoon vrijblijvend naar een hengstenshow,nu ben ik 4 jaar terug bij Tango wezen kijken ivm mijn afstamming van Tango,bij v. Uytert....opzich wel super daar! Alleen nadeel is dat ze alleen doordeweeks op 31 maart een show hebben en ik daarvoor ruim 1 uur moet reizen+weer terug...en gewoon moet werken de dag erna (en nee vrij krijgen lukt niet) en daarnaast hebben ze evt 2 april nog een show...dat zou evt een optie zijn...verder heb ik 8 april Lauw v. Vliet nog opgeschreven... Zowel dressuur als springhengsten.
misschien nog andere optie's? Liever niet langer dan een uur reizen vanaf Nijkerk (GLD) met de auto.
VDL is wel altijd een hele mooie show, met ook redelijk veel ruimte voor bezoekers, en vaak aardig wat spectakel. Ga nooit vergeten hoe ze paar jaar terug over gloednieuwe volvo's gingen springen..
Ik ga 25 maart naar van Manen, 31 maart naar van Uytert, 8 april naar van Vliet, 16 april naar Oldenhoff en je kan 25 april naar de Nieuwe Heuvel, maar daar komen wel veel Friezen, daar moet je wel van houden. ik ben bij Lauw van Vliet, Oldenhoff en de Nieuwe Heuvel geweest. Dat vond ik leuke shows en heb altijd een goeie zitplek gehad.
amazingstar
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 15:54
we hebben besloten 2 April naar v. Uytert te gaan...je hoeft geen kaarten daarvoor te kopen toch?
Nee dat hoeft niet. Zorg wel dat je op tijd bent het is dan altijd heel druk En grote kans dat je moet staan..
Shalimar
Geplaatst: 23-03-11 00:06
De show van van Uytert is echt super. Even een vraag, weet iemand wanneer de dressuurhengsten worden getoond en wanneer de springhengsten? Vorig jaar was dat gescheiden, kan het nu nergens terugvinden en van Uytert antwoordt niet in het gastenboek van de site.
gr_roos
Geplaatst: 23-03-11 08:48
Het is wel gescheiden bij van Uytert. Ik heb het in de strengen gelezen, maar aangezien ik daar niet heen ga heb ik het niet onthouden.