extrieur van mijn haflinger

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

extrieur van mijn haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 20:51

ben stiekum heel erg benieuwt wat jullie van het extrieur van mijn haflinger merrie vinden
Lyzet is 2,5 jaar
haar moeder was een alexander merrie en haar vader is Nepal
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AYI4SXWR.jpg

graag eerlijk antwoord en ben dan voornamelijk benieuwt na wat jullie min punten vinden!
Laatst bijgewerkt door Leo op 15-03-11 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto --> link

Mieperdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 08:10

Foto's zijn wat lastig te beoordelen, dus dit is puur wat ik vanaf deze foto's vind.

Ik zou graag wat meer lengte in het voorbeen en de rug zien, en de hals toont (vooral op de eerste foto) wat zwaar. Bewegingen zijn wel goed zo te zien. Het hoofd is ook leuk!

o0eefje0o

Re: extrieur van mijn haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 09:11

thanks hals wat zwaar klopt helemaal en daaroom oogt tie soms ook heel kort vind ik persoonlijk!
beweging zit er zeker in! thanks voor de rest voor je aanvulling

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:28

Wie is haar vader?
Ik zou der wel nog even laten staan want vindt haar nog aardig overbouwd.
Verder leuk paard met een zwaardere hals. Grappig dat ze een zus van laurie is want ik zie het er niet echt in terug vandaar dat ik benieuwd ben naar de vader.

edit: zie al wie de vader is.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 23:44

hahahaha :D en toch is het echt een kopie van haar moeder alleen dan wat groter en luxer!
papa is nepal

als ze potentie heeft voor keuringen mag ze voorlopig blijvn

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:09

Idd kun je weinig zeggen door haar overbouwt zijn. Iig als eerste de hals, die is toch wel zwaar en de voorbenen kort. Als ik zo haar hals en voorbeen bekijk, lijkt ze me ook aardig breed in de boeg. Bewegingen is niets op aan te merken en ze heeft idd een aansprekend hoofd. Je hebt die standfoto op verkeerde ondergrond en vanaf de verkeerde kant gemaakt. Het geeft een heel vertekend beeld nu. Dus nog een foto maken op vlakke ondergrond en in open houding. Dat wil zeggen: het voor en achterbeen dat het dichts bij elkaar staan, aan de achter en de benen die recht staan, aan de kant die je ziet. (op de foto) Bij de foto die er nu staat heb ik zelfs de neiging om te zeggen dat ze ook wel een behoorlijk weke rug heeft, maar dat lijkt op de andere foto's dan wel weer mee te vallen.

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:47

o0eefje0o schreef:
hahahaha :D en toch is het echt een kopie van haar moeder alleen dan wat groter en luxer!
papa is nepal

als ze potentie heeft voor keuringen mag ze voorlopig blijvn

Ik bedoelde meer dat ze niet op laurie lijkt.
Hoe hoog is ze?