Wat ben ik blij met Winfieldi!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bir

Wat ben ik blij met Winfieldi!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 20:26

Ik heb ca. een half jaar geleden een toen 9jr. fjordenruin gekocht! Bij aankoop werd mij verteld dat hij ERG DOMINANT was. Dit heb ik ook moeten tekenen in een contrakt. Niet erg... beter zo dan dat ze zeggen hij is lief en dan komen er ongelukken van!!!
Hij is in de omgang idd heel speciaal. Maar met rijden en mennen de beste op de hele wereld! Je kunt alles met hem... alleen of in de groep, springen of dressuur, buitenrijden en mennen!!!!! Hij loopt alleen de trailer in. Ik kan hem dus helemaal alleen laden en in het bos gaan rijen en dan weer op de trailer en naar huis!!!
Een compliment aan diegene die hem heeft opgeleidt!!!!!!
Ik wilde dit even kwijt! Ik hoop dat iedereen zo lij met zijn fjord is als ik!

maartje_h

Re: Wat ben ik blij met Winfieldi!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 08:29

Ah willy <3
Hij is ook leuk en idd erg veelzijdig!!!
Niet meer weg doen ;)

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:18

Wat fijn dat hij uiteindelijk toch nog zo goed is terecht gekomen na de eerste miskleun waar hij maar een blauwe maandag heeft gestaan.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:05

@Anita: :oo dat is harde taal

Maar wel mooi te lezen dat hij weer een leuk thuis heeft. Winfieldi is inderdaad een karakterpaard, maar ook bij de fokker waren er altijd diverse enthousiaste meiden die met hem bezig waren (melden zich hier misschien ook nog wel??).

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 15:25

@Annabel: Ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen. Paard stond zo'n beetje na een week al weer te koop. Dat is dus geen weloverwogen aankoop geweest. Daarmee wil ik echter niet zeggen dat het paard het in die maand bij de vorige eigenaar slecht heeft gehad. Daar kan ik niet over oordelen.

bir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 17:10

misschien kan ik daar iets meer over zeggen. het was een heel onzeker vrouwtje wat hem had gekocht . ik denk te weinig paardenverstand. Daarbij was ze ook nog eens heel tenger en zwak. en die die Winfieldi kennen weten dat hij een oersterke jongen is met karakter. ik denk dat hij beter bij mij past dan bij dat andere vrouwtje. hij stond daar wel op een nette manege en hij zag er keurig uit. Maar ze gaf ook aan dat ze niets meer over/van Winni wilde horen!!!! Het was idd wel voor haar een miskoop!Ze was ook blij om er weer van af te zijn!!!