Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendyenbram schreef:Nee ik melk niet meer, Ik wilde alleen weten of er wat uit kwam omdat het uier zo dik gezwollen was, Maar ook nog niet zo dik daarom twijfelde ik en "molk" ik iets.
Ik zal morgen foto`s maken.
Ik weet niet meer welke wormenkuur ik gegeven heb, Maar wel een hele uitgebreide Omdat de shet nog nooit gehad had.
Zal het dinsdag evennavragen omdat ik dan weer een nieuwe moet h alen, en hun zullen het recept nog wel hebben.
Ze had vandaag echt moeite met longeren, neusgaten wijdt gespert buik ging te keer pompend, en we hebben alleen stap/draf gedaan.
Ga nu dus maar maar lekker veel in bos wandelen. want ze heeft niet zo`n beste conditie.
Mijn man gaat morgen gelijk aan de slag om een stal te maken voor geval van nood. en de paddock
wat zijn nog meer dingen waar ik aan moet denken?
als ze niet door de shet gedekt is, wat heeft er dan opgezeten? voor de zelfde geld een heel groot beest. Mijn hafje is maar 1,42 geschat.
wordt er nu gewoon zenuwachtig van.Maar vind het onverwachts toch wel leuk, Maar wat een kopzorgen nu ineens....