De eerste is uit mijn 1e zelf gefokte merrie A lot of Rosy van stal Denci(vader: 1e premie hengst Montgomery vd oude hoeve, moeder: 2e premie prestatie merrie Rosy van Marssum). Ze is gedekt door de 1e premie hengst Wonderboy van de Molenstraat (vader: 1e premie hengst Fanster van de Gathe, moeder: 2e premie kroon preferente Polly van de zomerlanden).
Het word Lotje's 1e veulen.
We hebben 37,5% kans op zwart, 37,5% kans op zwartbont, 12,5% kans op vos en 12,5% kans op vosbont.
Mijn super Lotje

Wonderboy

De tweede is een veulen uit de kroonmerrie Judith van Schoonenburg (vader: 1e premie hengst Zico van stal Possemis, moeder: kroonmerrie Byjou van de sluisweide). Ze is gedekt door de jonge, super bewegende Yaan van Egchelsehei (vader: 1e premie kampioenshengst Leon L.H., moeder: 1e premie kroon merrie Patricia van stal de volharding).
Het word Judith's 13e veulen al, ik hoop dat dit veulen haar preferent zal gaan maken.
We hebben 25% kans op zwart, 25% kans op vos, 25% kans op zwart geboren schimmel en 25% kans op een vos geboren schimmel.
Judith

Yaan

Voor Lotje heb ik een teller gemaakt, Judith is 2 dagen later uitgerekend dus dat word nog spannend wie het eerst zal gaan