hallo mede bokkers ik ben opzoek naar een aantal foto van pracht hengsten. ook afstamming grote en andere informatie is welkom het is gewoon intresse. het gaat namelijk over: -weltstern von heiligen blut - vader is weltbild liz en is niet zolang geleden goed gekeurd in luxemburg -wembley van 't kirstenbosch - is goed gekeurd voor het leven -weltbild liz - heeft 1a premie in tirol op de wereldtentoonstelling gekregen.
alvast bedankt.
SuSEQ
Geplaatst: 08-03-11 00:34
Van de twee eersten heb ik wel ergens foto's... Die van Weltstern moet ik nog zoeken maar die van Wembley vind je hier; dat was op de HK van 2010.
Weltstern meette bij zijn eerste presentatie in België in 2009 1.51m. Hij werd toen niet aanbevolen.
Wembley is 1.50m groot. Meer info vind je ook op de website van de belgische haflingervereniging. Hij heeft een wat lichter kleur en was bij zijn presentaties op de hengstenkeuringen altijd heel braaf. hij stond vorig jaar voor het dekseizoen bij de eigenaar van Weltstern op stal.
Waar Weltbild tegenwoordig uithangt, weet ik niet... Die 1a premie is niet van de wereldtentoonstelling 2010.
Dat ben ik zeker (zie ook de links naar albreedpedigree in mijn bovenstaande post) maar ik vraag mij af waar hij gebleven is...
paarden115
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-11 21:17
SuSEQ schreef:
Dat ben ik zeker (zie ook de links naar albreedpedigree in mijn bovenstaande post) maar ik vraag mij af waar hij gebleven is...
heb helaas ook niks meer gehoord van weltbild ik weet wel dat julika een dochter van hem ongeveer nu moet bevallen van haar eerste veulen en de vader is wembley julika en weltstern zijn beide in het bezit van gerard lataire van manege den draver met het 15 span en zijn zoon lorenzo lataire hongaarse post met 7 span
SuSEQ
Geplaatst: 09-03-11 22:09
Dat weet ik, ik ken beiden goed genoeg... Eventueel kun je eens bij Weltstern gaan kijken? Dat zegt meer dan enkele foto's.