Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zetta schreef:Onze stallen zijn elk 1.5m op 2m en wanneer Ziva weer bij haar moeder mag kunnen we de tussenschot uithalen en hebben ze lekker samen een grote stal.
Annesneisje schreef:Kunnen ze daar dan comfortabel in gaan liggen? Rollen? Enz.?Zetta schreef:Onze stallen zijn elk 1.5m op 2m en wanneer Ziva weer bij haar moeder mag kunnen we de tussenschot uithalen en hebben ze lekker samen een grote stal.
xElienx schreef:Zetta schreef:Onze stallen zijn elk 1.5m op 2m en wanneer Ziva weer bij haar moeder mag kunnen we de tussenschot uithalen en hebben ze lekker samen een grote stal.
dat vind ik echt wel heel erg klein. daar kunnen ze niet eens languit in liggen.
wij hebben ze 3x3m. daar kunnen ze normaal een rondje lopen zonder pootje over te hoeven, en lekker rollen. ik vind 3x3m voor een groot paard klein.
daarnaast houden ze hun stal ook netter, want ze hoeven niet door hun eigen mest te lopen. scheelt ook weer in bodembedekking
xElienx schreef:Zetta schreef:Onze stallen zijn elk 1.5m op 2m en wanneer Ziva weer bij haar moeder mag kunnen we de tussenschot uithalen en hebben ze lekker samen een grote stal.
dat vind ik echt wel heel erg klein. daar kunnen ze niet eens languit in liggen.
wij hebben ze 3x3m. daar kunnen ze normaal een rondje lopen zonder pootje over te hoeven, en lekker rollen. ik vind 3x3m voor een groot paard klein.
daarnaast houden ze hun stal ook netter, want ze hoeven niet door hun eigen mest te lopen. scheelt ook weer in bodembedekking
xElienx schreef:maar als de uitloop een vereiste is om in de behoeften te voorzien (rollen, lopen, languit liggen etc), dan kun je je stal toch niet perfect noemen?
joenohoe schreef:xElienx schreef:maar als de uitloop een vereiste is om in de behoeften te voorzien (rollen, lopen, languit liggen etc), dan kun je je stal toch niet perfect noemen?
Jawel hoor, uitloop en stal horen bij elkaar. Een stal is om in te kunnen schuilen en slapen, als hij bedoeld is om dieren in op te sluiten is hij nooit perfect, kan hij niet perfect zijn.