Mijn vraag aan jullie, wat is jullie ideale paard als je middels genetische manipulatie je ideale paard samen zou kunnen stellen: (dit na aanleiding van het topic over het klonen van de haflinger/arabier)
mijn ideale paard:
- uiterlijk/voorkomen van Donnerhall - Voorbeen en talent van Totilas - Achterbeen van Ferro - instelling van Hickstead - staart van een friese hengst - Manen en voorpluk van Garrido (zie filmpje http://www.youtube.com/watch?v=F9qgqvTPID0) - en de hardheid van een shetlander
sasco
Geplaatst: 12-02-12 16:19
ik zou een paard met het uiterlijk van een rocky mountain horse ( chocolade bruin met witte manen) de tolt en de draf van een ijslander de galop van een engelse volbloed of arabier spring en dressuurtalent van een hannoveraan
en die is ongeveer als de TS beschrijft alleen dan Wit hahahaha
DebjeDopje
Geplaatst: 16-02-12 13:33
Ik ben echt superblij met mijn pennypaard, maar áls ik haar zou kunnen verbeteren, dan had ik gekozen voor de lenigheid, snelheid en soepelheid van mijn vorige bijrijd pony. De reactie op beenhulpen als mijn bijrijdpaard, en zijgangen als mijn vorige bijrijdpony’s. Verder zou ik alles laten zoals ze al is, haar karakter vindt ik geweldig, en ik kan er iedere dag weer van genieten. Haar kleur vindt ik prachtig, ookal ben ik geen fan va bruine paarden. Haar bouw is misschien niet top, maar ze is wel heel veelzijdig, en voor mij is ze ruim voldoende aan de maat. (anders kan ik niet opstappen)
Yabloko
Geplaatst: 17-02-12 02:00
uiterlijk van een sorraia hardheid van een ijslander sensitiviteit van een volbloed en de coolheid van een tinker
-offtopic... wat wordt dat garrido paard lelijk bereden :S-