Springen 1.30-1.35 en punten v. prestatiepredikaat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Springen 1.30-1.35 en punten v. prestatiepredikaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 15:24

Ik ben de sportprestaties van de nakomelingen uit de stam van mijn merrie aan het natrekken, heb allerlei informatie, maar kom er nog niet helemaal precies uit hoe het zit met één van de paarden, die loopt 1.30-1.35 rubrieken, niet meer in de breedtesport maar wordt in de "topsport" uitgebracht volgens de KNHS info.

Voor het prestatiepredikaat telt een Z+wp klassering als 2 punten, en ik neem eigenlijk aan dat bovengenoemd niveau in ieder geval gelijk staat aan Z in de breedtesport? :o?

In mijn beleving is het dus rond, of telt dat niveau (130-1.35 topsport) toch weer anders op een of andere manier? (er is er nog één ZZ, en nog één M+>5

Heb zowel KWPN als KNHS alweer gemaild hoor, maar over het algemeen is Bokt sneller :D

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:19

WowAmigo

Re: Springen 1.30-1.35 en punten v. prestatiepredikaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 18:04

Ja dankjewel, maar die tabel kreeg ik dus ook terug van het KWPN, terwijl ik aan had gegeven dat dit paard dus 1.30-1.35 internationaal sprong. Maw "dit is nog niet voldoende", dus ik kom er mee aan het twijfelen! Dit is toch zeker gelijkwaardig aan Z springen?

WowAmigo

Re: Springen 1.30-1.35 en punten v. prestatiepredikaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 13:07

Ben al iets verder, het betreffende paard is in de Youngsters rubrieken uitgebracht en die tellen bij de KNHS niet mee voor puntentelling. Iemand enig idee of dit wel meetelt voor de prestatiepredikaat-punten?

wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:49

Als het paard in Younsters rubrieken is uitgebracht heeft het paard (zeer waarschijnlijk) ook een FEI registratie nummer (op te zoeken via www.fei.org via search centre). Als je dit opgeeft bij de aanvraag van het prestatiepredikaat kunnen ze dit bij het KWPN zo checken.
Bij onze prestatiemerrie heb ik dit ook op deze manier gedaan omdat alle nakomelingen die op hoog niveau in de sport lopen niet in Nederland staan en dus niet bij de KNHS geregistreerd zijn.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 10:56

Oké dat is nuttige info, dank je! Beetje maf eigenlijk dat zo'n dier aantoonbaar goed presteert maar dan niet zou meetellen omdat ie niet in de "normale" klassen is geregistreerd!

Edit: gevonden! Thanks!