Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pashon schreef:Yess, ik heb zelf geen Equador, maar denk erover om met hem te dekken. vandaar de interesse naar zijn nakomelingen.
Leuk aansprekend paard die van jou, helaas wat kort in het voorbeen en laat dat net een min punt zijn van mijn merrie
MI1990, leuk paard helaas ook weer dat korte voorbeen. hij is wel aan de maat of niet?
Phantom schreef:Volgens mij moeten we even oppassen dat we niet 2 dingen door elkaar halen. De lengte van het voorbeen en de schoudervrijheid in de beweging. Van de Equador die ik 10 jaar gehad heb kun je stellen dat hij idd net als de anderen niet een uitgesproken lang voorbeen heeft, maar wel veel schoudervrijheid in zijn beweging.
manonalberts schreef:Ik heb ook een equador merrie, ze lijkt sprekend op de foto hierboven van Yess ( helemaal zwart, geen aftekeningen,precies hetzelfde hoofd)
Ze is erg slim, eenkennig en zeker niet makkelijk. Mijn vertrouwen heeft ze gewonnen, maar ik ben dan ook de enige die iets met haar kan, wat niet altijd even makkelijk is.
Yess schreef:manonalberts schreef:Ik heb ook een equador merrie, ze lijkt sprekend op de foto hierboven van Yess ( helemaal zwart, geen aftekeningen,precies hetzelfde hoofd)
Ze is erg slim, eenkennig en zeker niet makkelijk. Mijn vertrouwen heeft ze gewonnen, maar ik ben dan ook de enige die iets met haar kan, wat niet altijd even makkelijk is.
Heb je ook een foto van dr?