Heee bokkers! Ik ging pas ff op google earth het adres van de fokker van mn pony opzoeken. Alleen dat adres dat op het registratie bewijs bestaat helemaal niet! Daarna ging ik kijken of ik hem ergens kon vinden door op zn naam te zoeken, nergens iets te vinden... Ik snap niet helemaal dat een adres & een naam van iemand zomaar ineens helemaal niet bestaan... Hebben jullie een idee? 'xxxxx Susanne
Op google earth is dat opzich niet heel raar want het adres van m,n ouders i s dan ook niet te vinden, dan kom je in het dorp uit en daar wonen ze niet En de tom tom kan het adres ook niet vinden
Als je het in het telefoonboek ook niet kan vinden is het wel een beetje raar. Verder zou ik niet weten wat er aan de hand kan zijn.
Mensen staan ook niet altijd in een telefoonboek. Wegen kunnen wel eens van naam veranderen. Bv omdat de oud-burgermeester is overleden, en het College een weg naar de beste man wilde vernoemen. Geen nieuwbouw gepland, dus dan maar een bestaande weg een andere naam gegeven. Komt voor. Polder wordt nieuwbouw, alles wordt gesloopt en onteigend. Bestaande polderweggetjes gaan op de schop, een heel nieuw stratenplan komt er voor in de plaats. Komt voor.
Informeer eens bij de gemeente of die weg in dat dorp bestaat of bestaan heeft. Dan weet je al wat meer.