Hamilcar X Purioso X Apple king XX

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DewiD_2

Hamilcar X Purioso X Apple king XX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 00:28

Hoi iedereen,

Ik weet niet helemaal zeker of ik op het goede topic zit, sorry daarvoor.

Verder wilde ik iets vragen over mijn paard, ik was eigenlijk toch wel benieuwd naar zijn ouders, voor ouders, broertjes, zusjes en nakomelingen. Ik zocht een beetje op google en ik vind deze site met de informatie van mijn paard en zijn stamboom. http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=631946
Ik wilde wat meer te weten komen over zijn ouders, voor ouders etc. Ik weet dat hij geen nakomelingen heeft maar volgens mij wel half broers en zussen omdat Hamilcar zijn vader meerdere nakomelingen heeft. Ik weet niet veel van stambomen af en op google vond ik er niet veel over dus ik dacht misschien kunnen jullie mij verder helpen :)

Jade

Re: Hamilcar X Purioso X Apple king XX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:38

hoi :)
hij heeft geen volle broers of zussen die op paardenfokken geregistreerd staan, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Je zou het kwpn kunnen bellen als je dat na wilt gaan, daar hebben ze ook de gegevens van de fokker (hoewel ik niet weet of ze die uit mogen geven, maar je kan altijd vragen of zij iets voor jou naar hem door kunnen sturen). Wat betreft de afstamming, je kan op http://hengsten.kwpn.nl gegevens opvragen over de verrichting en nakomelingen van de hengsten. voor hamilcar zal dat niet lukken, ik zag dat hij het verrichtingsonderzoek niet heeft gered. Daar kan ik je helaas niet meer verder helpen :)

Nicole288

Re: Hamilcar X Purioso X Apple king XX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:42

Op zoek naar familieleden hoort op familiebanden, zal het even verplaatsen

F-AM -> FB

caro67

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:37