Nu het mooi weer is, heb ik eindelijk wat mooie foto's van onze kleine boef kunnen maken.Zijn naam is AZ Fahkour Anis, hij is geboren op 8 februari.
Aaah, wat een uitstraling, wat een koppie .Heeft ie trouwens een witte vlek op zijn zijkant of zie ik dat mis?
Thanks allemaal!BraveSpots schreef:Aaah, wat een uitstraling, wat een koppie .Heeft ie trouwens een witte vlek op zijn zijkant of zie ik dat mis?Hij heeft witte haren in zijn lies, ik denk dat je dat bedoelt?
Ja, dat is het idd. Kon het niet zo goed zien op de eerste foto's .Dat staartje is heel schattig trouwens!
Tussen zijn voorbenen heeft hij ook wit? Wat een prachtig beestje zeg! Ik ben benieuwd hoe hij uit bloeit
onley schreef:ja echt een knapperd word het nu een schimmel of niet?Ja het is een schimmeltje No_No hij heeft inderdaad ook wat witte haren tussen zijn voorbenen en ook tussen zijn achterbenen
Bedankt allemaal! We zijn erg tevreden over Hala's eerste veulen, een kopietje van haarzelf, maar dan chiquer door de invloed van paps.