Hoi,
Loebas was ingeschreven bij het ES en heb alles in gang gezet om hem bij het AES in te schrijven.
Nu hadden ze mij geen rekeningnummer mee gedeeld enzo dus ik wist niet naar waar ik het geld moest storten en hoorde niets meer van hen (buiten toen ik de papieren aanvroeg kreeg ik altijd direct een mail terug)
Ik heb de afgelopen 1.5maand zo'n 4mails gestuurd, op 1 (in december) heb ik reactie terug gehad en nadien niets meer... (had gevraagd hoe het zat met zijn papieren (ipv dat ze eens een beetje door zouden scrollen want daar stonden al zijn gegevens) heb ik ze nog maar eens doorgemaild. maar heb nooit nog wat terug gehoord)
Ik heb naar alle nummers die ik van het AES heb allesinds alle nummers uit nederland (een nummer van op het papier dat ze me hadden opgestuurd en de gsm nummer ervan + de nummer van op de site) gebeld. Ze nemen er echter NOOIT op heb ik de indruk.... 1x heb ik ze vast gekregen, heb nadien naar exact hetzelfde nummer terug gebeld maar dan namen ze neit meer op...
Krijg ik daarnet een brief uit engeland in de bus waar opstaat dat ik maar 94euro zou moeten betalen terwijl ze mij die éné keer aan de telefoon zeiden dat het 120 euro was... ik heb braaf 120euro gestort (heb dernet even de rekening nr gechekt met die op de engelse brief en die klopt wel fieuw!) (zo'n 26euro teveel dus!!)
Dat is nu zo'n kleine 3weken geleden en heb NOG ALTIJD Géén(!!!) paspoort ontvangen terwijl het wel zou klaar hebben gelegen...
Weet iemand hoe ik dat stomme stamboek wel kan bereiken een telefoon nummer (nederlandstalig, de engelse heb ik dernet aan te telefoon gehad en die gaf mij nog een ander nummer maar dat deed niet veel, weet dat je idd soms er nummers moet voordraaien)
Want ik begin lichtjes te panikeren eigenlijk... vind het echt zeer vreemd dat ze mij zomaar even 26euro meer laten betalen, dat ze niet opnemen als ik bel, niet terugmailen als ik mail en géén paspoort opsturen.. mij ga je niet zeggen dat een buitenlandse overschrijving 3weken duurt he... (mijn zadel was na 3dagen ofzo ontvangen)