Op 16 april organiseert het NSvT in Lunteren een activiteitendag ter opening van het seizoen. Op deze dag kun je aan verschillende onderdelen meedoen, zo hebben we dressuur (B t/m Z2, met en zonder startkaart), springen zonder startkaart (40,60 en 80 cm). Deze wedstrijden tellen weer mee voor de ZomerCompetitie. Ook is er een demonstratie Bestgaande Aanspanning en is er een clinic toilleteren (deelname met en zonder paard mogelijk).
De middag zal voornamelijk in het teken staan van de shows. Normaal is het rijden van dergelijke shows voorbehouden aan de hengsten(houders), deze keer staat de show open voor iedereen, dus grijp je kans! Kan jouw tinker dus een leuk kunstje, zijn jullie heel goed in dressuur of mennen, wil je ons laten zien dat Tinkers zeker wel kunnen springen, of wil je graag juist de veelzijdigheid aantonen, geef je dan op voor de show via het inschrijfformulier wat je op de site kunt vinden.
De dag wordt afgesloten met de ALV en een tombola. Ben benieuwd wie er allemaal van plan zijn te komen.
Laatst bijgewerkt door WenK op 16-02-11 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
In dat mailtje geef je dan aan wie de ruiter is, met welk paard gestart wordt en in welke klasse. Als je nu al weet welke wedstrijden je mee rijd is het handig om dat ook vast te vermelden. Voor de wedstrijden in Leusden, Grave, Zeeland en Rockanje moet je je apart nog opgeven bij de betreffende organisatoren.
Als je met startkaart start kun jede coupons voor de door het NSvT georganiseerde wedstrijden naar mij sturen, het adres geef ik je dan als reply op je mail.
Hoop dat het zo voldoende duidelijk is, als je nog vragen hebt hoor ik ze graag.
het valt samen met een endurance wedstrijd die ik met tapas ga starten dus helaas ben ik er niet.
starjo
Geplaatst: 18-02-11 17:55
@ Wenk waar in Zeeland?? weet je dat ook?? want dan kijk ik even wat voor mij gunstig is Zeeland of Grave En je moet er geloof ik drie meerijden toch?? inclusief Lunteren met de CK dat is dan de finale , zeg ik het zo goed
Laatst bijgewerkt door starjo op 18-02-11 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Poosje81
Geplaatst: 18-02-11 17:55
starjo schreef:
@ Wenk waar in Zeeland?? weet je dat ook?? want dan kijk ik even wat voor mij gunstig is Zeeland of Grave
Vrouwenpolder
starjo
Geplaatst: 18-02-11 17:57
Leonoor schreef:
starjo schreef:
@ Wenk waar in Zeeland?? weet je dat ook?? want dan kijk ik even wat voor mij gunstig is Zeeland of Grave
Vrouwenpolder
Ok thnx ga ik ff kijken hoe lang dat rijden is voor mij
Heb net even gekeken , maar vrouwenpolder is voor mij maar een uurtje dus goed te doen, Ga er even over nadenken
Dat zeg je helemaal goed mbt de 3 wedstrijden waaronder 1 oktober in Lunteren, de finale. Je kan en mag natuurlijk altijd meer starten, de beste resultaten tellen.
Wenk wat goed dat de vergadering nu aan het einde is!!! Geen lange wacht tijden meer als het goed is! Ik ga nog eventjes goed denken over de zomercompetitie. De deelname voor proeven blijft even duur je moet alleen lid zijn van de NSvT of komen er nog meer kosten bij (sorry dat ik het weer vraag)