Nakomelingen Rash R

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fro

Nakomelingen Rash R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 11:56

Ik ben op zoek naar nog meer nakomelingen van Rash R, hij heeft er niet zo erg veel maar ben toch benieuwd naar foto's, karakter, beweging en op wel niveau ze worden uitgebracht.

Wat informatie over die van mij:
Biranda
Merrie
5 Jaar
1.58/1.60m
Rash R X Topas
Foto's zie profiel.
Haar karakter, ze is erg éénkennig, wil graag voor je werken, gevoelig. Wil kijken of ik straks met haar kan crossen.

Fos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 22:25

Hallo,

Hehe eindelijk heb ik iemand gevonden die ook een Rash R nakomeling heeft ;)

Wat informatie over mijn merrie
Naam: Zarashniki
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 6 Jaar
Stokmaat: 1,65 - 1,68m
Afstamming: Rash R x Hamar
Karakter: Een sensibel maar erg fijn paard qua karakter. Ze is is werkwillig en bij wederzijds vertrouwen gaat zij voor je door het vuur. Heeft 3 fijne gangen en is geschikt voor zowel de dressuur als het springen. Ze springs soepel en gemakkelijk over de sprongen met vooral veel plezier. De controle is makkelijk zelf te bepalen en ze maakt geen rare sprongen o.i.d. Kortom een zeer betrouwbaar en fijn paard waarmee je verder de sport in zou kunnen.
Op dit moment heb ik nog niet kunnen starten i.v.m. mijn gezondheid. Helaas moet ik haar nu verkopen en dat gaat mij dan ook erg aan het hart.

Heb jij nog typerende dingen aan jouw paard?
Ik weet eigenlijk nog niet hoe ik foto's moet toevoegen aan een bericht maar zal dit binnekort proberen uit te vissen ;)

Groetjes Fabiënne

troelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:10

Hey,
Ik heb een Rash R(x Triton) gehad, helaas 2 jaar geleden moeten verkopen.
Ik had een ruin van 1.76 kleur was rood-bruin met zwarte manen en staart.
Karakter, hij was dominant, maar op wedstrijd ging hij ervoor.
Niet altijd makkelijk te rijden, sensibel, snel, maar ook leergierig.Maar toch een heerlijk dier om te rijden.
Ik heb met m gedressuurd en in 1,5 jaar naar het L2 gereden( en echt niet heel veel gestart).
Iemand anders heeft met m gesprongen, ook in een paar wedstrijden mocht hij L springen.
Hij staat nu in Egypte en doet het goed in het springen. rond de 1.40

@ foto's van 'm in mijn profiel :D

fro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 20:22

Die van is ook heel werkwillig en gaat echt voor je door het vuur. Het springen gaat super, nu een paar keer gedaan en ze springt ook heel soepen met 2 hoeven in de neus er overheen. Controle met springen is bij die van mij ook super te bepalen maar met buitenrit heeft ze nog wel eens van galop en heel hard, en als je haar dan tegen houd dan geeft ze wel even een bokje dat ze er niet mee eens is. Maar ze is niet gemeen en probeert je er echt niet moedwillig af te krijgen. En ze is gewoon heeeel eenkennig en weet wie ze wel of niet aardig vind. En ze is niet de makkelijkste in omgang voor anderen.

Maar ze heeft ook wel een verleden. Bijna 3 jaar bij haar moeder gestaan, verder niks mee gedaan niet bij andere paarden gestaan. Toen ik haar kocht kon ze niet eens meelopen aan het halster, naja voor het eerst bij haar moeder weg dus een verlatingsangst ontwikkeld. Het inrijden/doorrijden was een heel moeilijk proces bij haar. Had begeleiding van iemand die zeer veel ervaring heeft met probleempaarden maar ook zij had haar twijfels. Maar alles is uiteindelijk nog goed gekomen. :D Is nu het beste paard wat ik me kan wensen. _/-\o_

AfbeeldingAfbeelding