Auheim's Del Magico (Dimaggio x Feinbrand)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Auheim's Del Magico (Dimaggio x Feinbrand)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 14:19

Ik was benieuwd naar jullie mening over de hengst Del Magico. :)

De bloedlijn op zich, exterieur, beweging, karakter, als vererver, wat moet de merrie meebrengen volgens jullie...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 13:30

Alane

Re: Auheim's Del Magico (Dimaggio x Feinbrand)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 13:47

Ik heb geen idee (en zat ook stiekem te wachten op reacties :D )
Ik zoek zelf een hengst bij mij merries, maar geen merrie bij een hengst :+
samengevat heb je eigenlijk aan dit antwoord niet zo heel veel, of eigenlijk niets :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 14:10

Ja, ik heb een lijstje gemaakt voor mijn merrie en ik kwam bij een zoektocht naar een ander paard deze tegen. In 2010 pas ggk, dus verder kan ik ook nog niks vinden. Normaal kijk ik de afstammelingenrapportages door etc. maar ja, die zijn er niet :+ Op youtube kon ik ook geen filmpjes vinden dus ik hoopte stiekem dat Boktweetraad werkte :P

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 10:30

Ik ken de hengst niet maar als ik hem zo snel bekijk via je standfoto, ben ik niet zo kapot van zijn exterieur. De voorkant gaat nog wel maar vanaf de schoft naar de achterkant toe.... vind hem veels te lang in de rug en de verhoudingen niet kloppen. Daarbij toont hij wat aan de kleine kant. Als hij net goed gekeurd is en van 2008 is verwacht ik er geen nakomelingen van! Wat je merrie mee moet brengen??? Ik vermoed toch heel wat verbeter punten op exterieur. Nee, zo op de eerste oog opslag raakt de hengst mij totaal niet.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:12

Afbeelding

groot toont hij inderdaad niet maar meet toch 1.69 m.
Moederlijn... laat nog niet veel zien op paardenfokken.nl

Donnertoriano (v. Donatelli I), halfbroer van Del Magico is via de elitieveiling verkocht naar Frankrijk en daar kampioen de Provence geworden, zowel moeder als grootmoeder van Del Magico leverden sportpaarden die zowel in het S springen als S dressuur succesvol waren.

Een volle broer van Avetia was in zijn tijd een veilingtopper (137.000 dm) en verkocht naar Engeland waar hij jarenlang succesvol was in de dressuursport.

Aldus gestüt Tannehof die hem oa ter dekking aanbiedt.