Veulen opzoeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shayen08

Veulen opzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 21:43

Hoi
Ik wil proberen achterhalen wat de stamboom van mijn pony is.
Ze is een Duitserij pony dus waarschijnlijk gaan we in de voorjaars vakantie naar duitsland.
In het paspoort staan ook adressen.
Ook staat zij met haar veulen erin. Die willen we ook achterhalen.
Bestaat er een site waar je het nummer van je pony kan invoeren en je dan ook kan zien wat haar stamboom is??
Van mijn pony is alleen de moeder bekend( haar moeder is Lina v2) , niet de familie van haar moeder en zo. En haar vader is niet bekend dus we kunnen niet zien of haar ouders beroemd of zo zijn, maar mijn pony kan dubbel Z springen, HEEL goed dressuuren en ook HEEL goed crossen.(ik start nu L2 dressuur en L springen maar ik heb haar nog maar 3 jaar)
Wie kan mij helpen????

petraaken

Re: Veulen opzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:46

FB --> F-AM

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 08:43

Staat er nog een ras of stamboek bij de moeder vermeld? Of de fokker van de pony?

Ik denk dat het lastig wordt, als de vader niet bekend is dan zitten er normaal gesproken geen papieren bij.(het paspoort is niet "het papier")

shayen08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 16:35

De moeder is ook duitse rijpony
de fokker staat er wel in.
Maar ik dacht al dat het moeilijk zal worden, ik ga hem wel op zoeken: hoe dan ook!

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:02

Heeft je pony een Duits brandmerk met nr.? Zo ja dan kun je altijd de afstamming opvragen. Geen brandmerk.... dan heeft hij ook geen stb. papieren......of het moet een pony zijn die in 2010 geboren is :+ maar dat lijkt me niet :D