Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eddy_Rocks schreef:Kun je niet gewoon naar de Molenheide bellen? Is hier vlak bij.. nummer is waarschijnlijk gewoon op google te vinden hoorSucces met zoeken!
Citaat:Ze heeft ook nog een brede bles en 3 witbenen de aftekeningen van een pinto splash (als ik me niet vergis). Vandaar dat ik denk dat haar moeder een pinto is en haar vader een palomino
Peterina schreef:Een paard of pony mag maar een paspoort hebben en dat heeft ze al, maar als je haar registreert bij het R.B.P. zal daar haar 'afstamming' toegevoegt worden en in het paspoort aangegeven worden dat die paspoort voortaan onder de toezicht is van het R.B.P.. Dit houdt in dat als er ooit een vraag betreffend ID of chip of registratie dat het R.B.P. als contact wordt aangesproken en deze dan contact opneemt met jou. Ook zal het R.B.P. de verder opvolging van het ID registratie op zich nemen.
Er is wel een hele procedure aan gebonden om deze afstamming, indien het gevonden kan worden, geregistreert te krijgen en eerlijk gezegt als de ouders geen papieren hebben heeft het weinig zin om hun DNA proberen vast te leggen. Mocht de ouders wel papieren hebben (ongeacht of de hengst wel of niet ggk is) EN ze zijn van dezelfde stamboek dan kan je daar proberen je merrie geregistreert te krijgen (na DNA ouderschaps typering). Als ze van verschillende stamboeken zijn dan kan je kiezen tussen die (afhankelijk van hun registratie reglementen) of het R.B.P.
stipke schreef:Ik weet ook nier in welk jaar dat was,
maar als de moeder palomino is, welke kleur zou de vader hebben?