Ik heb sinds gisteren besloten om een nakomeling van sjakie aan te schaffen, echt een super paard, nog maar 3 jaar oud maar nu al een heel fors voorkomen. echt helemaal verliefd.
Nou was ik benieuwd of het hier op bokt nog meer mensen zijn met nakomelingen van sjakie. Via de zoek functie kwam ik namelijk alleen maar mensen tegen die hun merrie door sjakie wouden laten dekken.
Ja don staat nu nog bij hof van ede. hij word eerst voor me gecastreerd en gaat dan nog 4 weken terug de groep in om te herstellen en om te voorkomen dat hij mijn merrie nog kan dekken
hermes
Geplaatst: 08-02-11 11:33
Gefeliciteerd! Dat jullie vele fijne jaren mogen beleven.
Hou je er rekening mee dat een gecastreerde hengst (een ruin dus ) ongeveer 6-8 weken vruchtbaar kan blijven? Tenminste dat is wat onze dierenarts zegt (maar dat zullen ze bij Hof van Ede natuurlijk ook wel weten )
ja dat van het vruchtbaar blijven was bekent. hij blijft ook na castratie nog 4 week daar. en dan hou ik hem thuis nog minimaal 2 weken gescheiden van de merries.
babettes
Geplaatst: 07-07-13 18:14
Er is hier heel lang niet op gereageerd haha, maar mijn 3 jarige tinker Daisy die stamt er ook vanaf: