Ik vroeg me af wie van jullie er een olivi heeft en wat het karakter is? Ik heb zelfs sinds gister een olivi maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk haha!
olivi is een kwpn ggk hengst. of er iemand een nakomeling heeft.
Kim90
Geplaatst: 05-02-11 21:56
oooh, haha ik miste het even aangezien ik dit topic in de linkerbalk op het hoofdmenu van bokt zag, maar het is dus een afstamming, nu snap ik het
estell__
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-11 22:13
vraagje, weten jullie misschien ook wel in dit topic haha bij de pedigree van mijn paard staat bij opmerkingen; 2010: "VW DR 133 31%" wat betekend dat?
Ik ken iemand bij mij op stal die er eentje heeft een merrie, braaf paard start nu Z Loopt keurig is zover ik weet ook super braaf, heeft wel wat moeite gehad van het M naar het Z Het is niet een dressuur wonder die binnen 2 jaar binnen de Z was, maar is wel met wat tijd en goede training ver gekomen
Wietskee
Geplaatst: 06-02-11 01:39
Heb bij de stal gewerkt waar de KWPN hengst Astrix(moeders vader is Olivi) gestald staat, Heel lief in de omgang, ook met rijden erg braaf. Mooie ruime gangen.
leaapje
Geplaatst: 10-02-11 16:48
heb sinds vrijdag ook een kleindochter van olivi heerlijk paardje maar ben sowieso fan van de olivi erg leuk karakter de ervaring die ik ermee heb is dat ze zich erg aan 1 persoon binden lekker op zichzelf zijn en leuk kunnen bewegen met veel achterbeen