Nakomelingen Rubin Dame (Rubinstein x weltmeyer x wendenburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ijsdame

Nakomelingen Rubin Dame (Rubinstein x weltmeyer x wendenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 12:22

Ik ben op zoek naar naar informatie over:
*Contessa (v Dayano 2007)
-Dame (v Spielberg 2008)
*Edison (v Sir oldenburg 2009)
*Fine Liner (v Ampere 2010)

Deze paarden zijn stuk voor stuk nakomelingen van Rubin Dame, zelf ben ik in het bezit van het eerste veulen van deze merrie,
nl Welt Dame II (v Osmium) Dit is een zeer fijne en makkelijke merrie waarmee ik in de toekomst graag wil fokken en daarom geïnteresseerd ben over hoe de rest het allemaal doet in deze Rubin Dame lijn.

Graag zou ik meer over deze paarden en over mama (merrie) te weten komen!
Ik weet niet goed hoe ik een foto moet plaatsen van mijn paard dus als iemand dit kan uitleggen plaats ik die graag!
Groetjes Rieke

corinna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:31

Dan kan ik je helpen, ik ben in bezit van de merrie Rubin dame, en ben er ontzettend blij mee!
Ze heeft een gouden karakter en fokt super, dit jaar heeft ze een hengstveulen van Andretti.
Ik was toevallig aan het kijken of er iets bekend was van nakomelingen in de sport, tot ik dit bericht tegen kwam.

Groetjes Corinna

ijsdame

Re: Nakomelingen Rubin Dame (Rubinstein x weltmeyer x wendenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 15:42

Hi Corinna!
Wat super om te horen!
Heb met de vorige eigenaren van Rubin dame gesproken deze hebben mij fotos gestuurd van Moeder en veulen > Dus Rubindame met Welt Dame (mijn huidige paard)
Ik krijg geen fotos geplaatst hier op bokt, zou graag zien hoe mama het doet:)
Heb al wel info gevonden over het hengstveulen van vorig jaar: Fine Liner deze is geveild op de prinsjesdag veiling... Maar dat is waarschijnlijk al bij jullie gebeurt?!
Gr Rieke

corinna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:17

Hoi Rieke!

Wij hebben Rubin Dame vorig jaar Juni gekocht via een kennis, Fine liner moest toen nog geveild worden, hij staat in Friesland.
Rubin Dame doet het erg goed, het is ook een erg lief paard, ze is nu drachtig van Connaisseur.
Welt Dame doet het ook erg goed heb ik gezien M1+10?
Ik heb Contessa nog gevonden, zover als ik het kan zien loopt ze nu L1 met juliet Hillebrand.
Van Zolando heb ik nog niets kunnen vinden.
Ik weet ook niet hoe ik foto's op bokt moet zetten, ik kan Rubin Dame met haar veulen wel mailen.
Ben ook erg benieuwd naar welt Dame!!

Gr. Corinna

corinna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:07

Hoi Rieke,

Ik bedoelde Dame ipv Zolando

Gr. Corinna