[F-AM][EHK] merrie nonstop x wolfgang x tolbert

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kennym

[F-AM][EHK] merrie nonstop x wolfgang x tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 01:39

Hallo allemaal,

een tweetal jaar geleden heb ik een merrie gekocht (gered), toen 1,5 jaar oud, die bij de eigenaar in de vangrails had gehangen. Eigenaar had naar het paard nadien niet meer omgekeken en paard was volledig verwaarloosd. Haar poot was 3x zo dik als normaal van de ontsteking en ze kon er nog amper op gaan. Na een half jaar intense verzorging is ze uiteindelijk een heel stuk beter geworden maar een sportmerrie kan het natuurlijk nooit meer worden. Ondertussen is ze 3 en aangezien ik er niet veel mee kan doen dacht ik eraan om ze te laten dekken. Het is een nonstop x wolfgang x tolbert merrie uit fokfamilie 93 http://www.paardenfokken.nl/search.php? ... le+of+jura

Lijkt dit jullie een goede merrie om mee te gaan fokken en wat zou je erop zetten.
De merrie heeft voldoende maat en is lang gelijnd. Verder weet ik er niet veel van want heb ze natuurlijk niet kunnen laten vrijspringen of deftig zien galloperen.

Nicole288

Re: [F-AM][EHK] merrie nonstop x wolfgang x tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 01:46