chany's strijd om aandacht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lataar

chany's strijd om aandacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 22:28

hallo!

dat chany veel van aandacht hield had ik al wel begrepen..
maar vandaag is me eigenlijk opgevallen wat mevrouw er allemaal voor doet omdat te krijgen...soms bewust, soms onbewust.

eigenlijk was het de bedoeling dat ik vanmorgen 4 paarden zou filmen...
elke maand, zodat ik gewoon wat herinneringen op beeld heb, leuk om terug te kijken :P..
dat is iets anders gelopen omdat een zeker "klein" veulen van 10 maanden telkens voor het beeld sprong.
omdat mijn moeder vond dat ik shiva ( haar veulen) minder vaak op de foto had dan chany (hoe zou dat toch komen..) zou ik shiva extra veel filmen...
uiteraard liep dit zoals elke andere film dag weer anders dan gepland omdat een zekere chany het voor elkaar kreeg om telkens net op die ene plek te gaan staan waar ik mijn camera op richte
..als shiva dan op die plek stond duwde chany haar gewoon weg ... :+
dat of er galopeerde op eens een dol enthousiast veulen je kant op om vervolgens met haar neus in de camera te belanden.
nou denk ik niet dat ze echt door heeft dat het een camera is..maar ze wil zo graag aandacht :D
alhoewel ik het wel heel sneu vindt voor shiva ..en er ook alles aan doe om haar de aandacht te geven die ze verdient vindt ik het toch wel heel grappig dat een zeker veulentje er alles aan doet om in de picture te staan, ..chany heeft gewoon zo'n humor.. _/-\o_ :')

dat op het laatst : het achteruit lopen is een trucje wat ik gebruik als ze wat drammerig wordt en het mee lopen is gewoon handig als ik geen touw heb :+ dat is tevens iets om te kijken of ze het voorgaande begrepen heeft en dus wat beter luisterd, en daarna wordt
ze rijkelijk beloond omdat ze goed mee liep. :(:)

wat me ook op viel is dat mevrouw nu echt heel groot lijkt...in mijn hoofd lijkt ze nog steeds op dat kleine veulentje wat ik helemaal in het begin zag ..
en in de meeste gevallen is ze het in haar hoofd nog steeds, maar wow!, ze groeit echt hard... die kan ik taks niet meer klein noemen :D :o

cupcake1986

Re: chany's strijd om aandacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 10:39

ken het probleem, heb hier ook zo eentje rondhuppelen...

maar je kan niet anders dan smelten voor zo'n schattig ding hé :)

taggart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:10

hahaha wat een clowntje is het toch, heerlijk

En dat knuffelen herken in wel, baylyn hangt ook graag in mijn nek of gezicht, lekker kussies geven
En jeetje wat is ze al gegroeid zeg!!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:37

Aaah, wat een lekker dier!
Bijdehand is ze wel! :D

lataar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 21:26

ja... ze weet het allemaal gewoon heel goed :P maar dat gaat zo ook in de kudde... ze zetten haar dan wel op haar plek als ze te close wordt...
maar ze heeft gewoon zo iets...wie niet waagt wie niet wint! dus misschien vinden ze het NU wel leuk :p of over een uur :P ?
agja spelende wijs moeten ze leren, en ze doet het eigenlijk niet echt opdringerig want zodra ze dat wel doet zet ik haar even naar achter..en dan weet ze het pressies
en stiekem moet ik er wel om lachen.. :D
ik vindt het knuffelige zo super leuk, ze wil gewoon zo graag bij je zijn <3

Liesyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 21:30

Hahhaa wat een leuk paaardje:D

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:58

haha ik ben normaal niet zo een fan van tinkers, maar ik vind hem echt leuk!