Op zondag 12 juni is er bij manege de achterhoek in Ijzerlo een haflingersportdag.
We starten deze dag rond 11 uur. Je kan dan meedoen aan onze springwedstrijd in 2 fasen.
Na de middag is er plaats voor 4 groepen die deelnemen aan een crosstraining
Heb je geen zin in crossen dan kan je mee gaan met de buitenrit.
Er kan deze dag een stal gehuurd worden, eventueel kan er ook overnacht worden. Mocht hier veel animo voor zijn dan kunnen we 's avonds BBQ en en de volgende dag nog een mooie dagtocht door de achterhoek maken.
ik ga morgen even informeren bij de eigenaar van mijn verzorghaflinger en dan ga ik mij misschien inschrijven voor de crosstraining. daffiehaffie de buitenrit is geloof ik iets van 3 euro ofzo. dat ik had gelezen in de uitnodiging?
@ Daffiehaffie stuur even een mail naar haflingers-oost@hotmail.com dan stuur ik je een overzichtje van de kosten.
Het is gewoon de bedoeling om er een leuke dag voor iedereen van te maken. Deze dag moet voor iedereen toegankelijk zijn, en ook familieleden zijn welkom, de eerste inschrijvingen zijn alweer binnen. En we hopen dan ook dat we er 1 dag van kunnen maken met heel veel haflingers.
de 1ste 10 cross aanmeldingen zijn al binnen, nog plaats voor 10 deelnemers, en dan zit het cross gedeelte alweer vol. Leuk hoor dat jullie allemaal mee willen doen,
ben nog even aan het prutsen met een bodyprotector, had er 1 aangeschaft maar die zit echt voor geen meter dus moet even wat regelen. is er al iemand eerder op dat terrein geweest? ben wel benieuwd naar de hindernissen e.d.
Misschien een bevestiging omdat er maar beperkt aantal plekken beschikbaar was. Lijkt me niet zo'n grote moeite en veel organisaties doen dat wel als er maar beperkte inschrijving mogelijk is, vind ik netjes van ze.
*
Terrein ziet er inderdaad mooi uit, ben benieuwd hoe meneer zo'n waterbak gaat vinden, kan nog wel wat gezeur opleveren
Ik vind het wel jammer dat we niet mee kunnen doen. Wordt een beetje teveel van het goede. We hebben de weekend ervoor al een andere wedstrijd en die week zelf de paarden4daagse. Ziet er mooi uit dat crossterein
Unleash
Geplaatst: 05-02-11 16:16
Ja, hè, vond ik ook al. Maar een paardenvierdaagse is ook leuk, toch!