Wie gaat er allemaal naar Cascais van 6 tot 9 juli? Ik ga samen met mijn vader en het lijkt ons gezellig om daar wat bekenden tegen te komen! Zijn er misschien al eerder mensen geweest die ons wat kunnen vertellen over hun ervaringen? Is het vergelijkbaar met Golegã? Ook daar zijn wij nog nooit geweest aangezien dat altijd precies valt als ik naar school moet. Maar wel veel verhalen over gehoord!
Jammer genoeg tot nu toe nog niemand, maar het is ook nog een beetje vroeg. Stel dat je gaat, pb me even zou het leuk vinden om daar af te spreken en misschien een hapje te eten ergens!
Groetjes, Eva
Eefiepeefie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 11:19
Update: Wij overnachten in hotel Baia op 600 meter van het hipodrome.
Anjatjeuh
Geplaatst: 05-06-11 21:26
Ik zal aanwezig zijn op zaterdag 9 juli, met een groep mensen van Morgado Lusitano (www.morgadolusitano.pt) waar ik de daarop volgende week nog 7 dagen dressuurles zal volgen op Lusitano's (zoals de voorbije 2 jaar).
Eefiepeefie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-11 17:18
Leuk! Misschien komen we jullie daar nog tegen Ik heb er ontzettend veel zin in en ben enorm enthousiast. Het wordt mijn eerste echte portugese keuring en ik denk dat er prachtige paarden voorbij komen die ik vast allemaal wil hebben haha! Tot in Portugal!