Mijn dochter die net 10 jaar is geworden, ging gister voor het eerst op een andere stal een privelesje doen om te kijken in welke groep ze zou passen. Mijn oudste dochter van 16 heeft Loesje opgehaald (onze stal is 15 minuten stappen ervandaan). Loesje staat op stal met haar veulen van 8 maanden en zonder mokken kon zij Loesje meenemen en Abby haar veulen bij een andere merrie op het land laten staan. Er stond verschrikkelijk veel wind op de dijk en dan is ze drukker. Op die andere stal aangekomen mocht ze even in een lege stal staan tot wij aan de beurt waren. En daar stond ze dan heel relaxed hooi te eten.
In de binnenbak keek ze even rond en was totaal niet onder de indruk van de vreemde omgeving ondanks de herrie van de wind. Mijn dochter van 10 stapt op en heeft een half uur les gehad en Loesje deed precies wat ze van haar vroeg. Loesje hield mij aan de kant in de gaten en deed verschrikkelijk hard haar best.
Wat een ongelovelijk lief en brave lieverd heb ik toch terwijl haar veulen nog thuis staat, het buiten erg hard waait en gewoon even met mijn jongste dochter op vreemd terrein laat zien hoe braaf ze is

Zo eigenzinnig als dat ze zijn..... WAT HEBBEN WIJ TOCH EEN SUPERRAS!!!