Future van ushi x Casual clay

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

appelvientje

Future van ushi x Casual clay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 18:46

Hoi :D

Ik kwam er gisteren achter dat mijn ruintje die ik plus minus 3 maanden heb, papa is. in 2010 is zijn zoontje geboren.

Hij heeft future en zijn moeder heet Ushi. Mijn paard de papa dus heet casual clay en is weer een zoon van equador x jasmira.

Maar ik was heel erg benieuwd of iemand future en of ushi kent en eventueel een foto heeft. Ik ben zo nieuwschierig en vind het zo leuk. Voel me helemaal OMA ;) :D

_EmmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:42

Beter laat dan nooit, heb je net een pbtje gestuurd. Future (we noemen hem nu Frits) is sinds een aantal weken van mij en de moeder Ushi staat ook bij ons op stal!

Lovelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:04

Hoi hoi! Jaaaaa ik was ook opzoek naar jou heeel toevallig! Mijn Ushi is inderdaad de mooie mama van Future! Ushi en Future staan allebei op stal Hilverzicht in Loosdrecht! Ik heb ook nog foto's van jou Casual die hangen op de muur met een hele collage van Ushi en Future! Zo leuk! Voor nog veel meer foto's van zowel Ushi als Future (ik heb zelfs ergens een foto waar Ushi en Casual naast elkaar staan! Stuur me anders een pb voor het hele verhaal! Want misschien wist je ook dat Future niet gepland was?! Uiteindelijk waren we wel heel blij met hem hoor!!

Lovelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:19

Afbeelding