Inmiddels is hij alweer 10 maanden oud en staat al 4 maanden in de Duitse Eifelopfok. Het is wel een eindje weg maar mijn vriend en ik rijden motor dus komen regelmatig in dat gebied dus ben er inmiddels al een aantal keer geweest en vandaag dus weer. Heb hem bewust in de Eifelopfok gezet omdat het naar mijn mening de beste plek is voor een opgroeiend veulen, altijd buiten en worden heel goed in de gate gehouden en onderhouden.
Hij doet het er heel goed, is de leider van de kudde veulens, de snelste en heeft helemaal geen last van het Duitse klimaat, heb hem ook vanaf 1,5 week oud dag en nacht buiten gelaten. Ben echt super trots op mijn ventje!
Natuurlijk schiet ik altijd een heel SD kaartje vol als ik er ben maar heb hem nooit op Bokt gezet, wilde nu toch even de beelden met jullie delen en misschien zijn er nog meer mensen die hun veulen in dezelfde groep hebben staan? Ik heb nog meer foto's dus kan altijd kijken als jouw veulen er toevallig bij staat of ik er nog meer foto's van heb.
Deze foto is samen met zijn dravervriendinnetje, hun 2 stonden als eerste op de opfok en trekken nog steeds veel met mekaar op:

Baasje moest uitgebreid besnuffeld worden:

En natuurlijk wist baasje nog de heerlijke kriebelplekjes te vinden:

We wilden ook graag nog leuk geposeerd op de foto:

En nog meer knuffelen:

Bhaya is lief

Mijn vriend wilde ook even poseren met hem maar dat wilde niet helemaal lukken:

2e van rechts:

3e van rechts:

Leuk setje zo

Het leek net oftie me uit kwam zwaaien toen we weer in de auto stapte(meest rechts):

Mooi ventje

Plaatje

En de laatste:

Zo nu kan ik er weer even tegenaan. Heb nogmaals gezien hoe heerlijk ze daar staan en heb er nog geen moment spijt van gehad ondanks dat het zover rijden is. Blijf gewoon heen en weer rijden(ik vind Duitsland een erg leuk land en de Eifel is echt een prachtig gebied dus dat is zeker geen straf) totdat hij oud genoeg is om wat te gaan doen, dan komt ie weer naar huis, dit laat ik helemaal van zijn ontwikkeling afhangen. Hij blijft gewoon bij mij als 2e rijpaard naast mijn eigen merrie.
Bedankt voor het kijken en laat even een berichtje achter!