gezocht broertje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxjenni87xx

gezocht broertje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 12:55

hoi allemaal ik heb een vraag een misschien kunnen jullie me mee helpen ...
ik heb een welsh cob 2 jaar geleden gekocht bij een boer maar zij stond toen samen met haar broertje
ik heb me altijd schuldig gevoeld dat ik ze niet allebei mee heb genomen maar het hebben van paarden kost genoeg geld zo als jullie weten
ze stonden samen in 1 stal samen met een stel vogels ,bij mij pony staat een rare naam in de paspoort en dan was bij hem ook en ook stonden ze allebei bij het shetlanderstamboek in geschreven ...waren allebei erg bang en niet ontwormt en geeent (al zei die man van wel ) het is een bonte welsh met een leuk koppie wat ik nog weet ik zal proberen een foto van mij pony er op tezetten (hoop dat het lukt) hij is in mei jarig (maar ja welk pony niet ) zijn naam moet iets met mts zijn in zijn paspoort als ik het goed heb nou ik hoop dat ik genoeg neer heb gezet bedankt voor het lezen ...
groetjes jennifer en maud

rienne

Re: gezocht broertje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:04

een bonte welsh is een kruising, wellicht met een shetlander, omdat jou pony ingeschreven staat in het shetlanderstamboek??

Verder zou naam + afstamming al een heel eind verder helpen.

Succes met zoeken verder

xxjenni87xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 10:15

hey nee ze zijn geen kruising van een shetlander maar die man heeft daar gewoon hun paspoort aan gevraagt ....zijn was dus mts of mtz en vader en moeder zijn onbekend....hij stond in beuningen daar is die ook gefokt

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:38

oke niet gekruist met een shetter maar toch wel een kruising want bonte welshjes bestaan niet, geen raszuivere in elk geval! heb je foto's?

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:47

Gaat er ook over hoe bont dat bont is. Een Sabino is al gauw bont voor andere mensen. Die zijn (onder voorwaarden) wel toegestaan bij de volgeregistreerde Welsh.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:42

ja oke was ik even vergeten maar foto's zouden een beter beeld geven dan...

xxjenni87xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 12:25

ik heb geprobeerd fotos er op te zetten maar het werkt allemaal niet mee