[TI] Wie kent deze tinkerruin, mijn Torre?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_C

Wie kent deze tinkerruin, mijn Torre?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 14:25

Beste bokkers,

4 jaar geleden werd mijn verzorgtinker plotseling verkocht. Ik ben mijn hart aan hem verloren dus ik ben meteen naar hem opzoek gegaan. Ik heb hem dan kort daarna terug gevonden bij een handelaar in Rijkevorsel (België). Doordat ik niet het budget had om hem zelf te kopen, beloofde de handelaar mij dat van de moment hij zijn prijs zou laten dalen, ik de eerste was die op de hoogte gebracht zou worden.

Enkele maanden gingen voorbij en ik hoorde niets meer van hem. Wanneer ik hem toen opbelde vertelde hij mij dat mijn lieve Torre al verkocht was. Omdat hij mij niet mocht vertellen aan wie hij Torre verkocht had, kon hij mij enkel zeggen dat hij verkocht was aan een manege in luxemburg maar dat die daar ondertussen ook al weer weg was.
Meer informatie kreeg ik niet mee.

Sindsdien zoek ik heel het internet af, opzoek naar mijn lieve Torre maar vind hem nergens terug!
Ook hier op bokt heb ik al veel tinkers tegen gekomen, maar nog nooit Torre.
Ik weet dat de kans misschien heel klein is dat ik hem terug zal vinden, maar wie niet waagt, niet wint!
Dus nu probeer ik het is op deze manier:

Kent iemand deze schat van een tinker?
Hij is ongeveer 8 jaar oud
ongeveer 1.50m hoog
ruin
geen stamboek of papieren, enkel een chip met een Belgische equipas

enkele foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Met zijn 2 dochters:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De laatste foto die ik van hem heb |(
Afbeelding
Afbeelding

Als iemand hem gezien heeft, of misschien weet waar ik kan gaan zoeken laat het mij dan alsjeblief weten!
Ik ben nu al 3 jaar naar hem opzoek en ben nog lang niet van plan om op te geven!!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:40

Er is een bokker die woont in Luxemburg en een Tinker heeft. Weliswaar is dit 100% zeker niet jouw Tinker. Maar misschien weet zij wel elders in het land Tinkers te vinden, of kan zij nieuwe ingangen voor jou vinden...

memberlist.php?mode=viewprofile&u=150086

Jana_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 16:05

_Lot schreef:
Er is een bokker die woont in Luxemburg en een Tinker heeft. Weliswaar is dit 100% zeker niet jouw Tinker. Maar misschien weet zij wel elders in het land Tinkers te vinden, of kan zij nieuwe ingangen voor jou vinden...

memberlist.php?mode=viewprofile&u=150086

bedankt voor je reactie! heb haar een pb gestuurd en hopelijk levert dat iets op :)

julian

Re: Wie kent deze tinkerruin, mijn Torre?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:10

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:10

Maak anders een topic op: Opsporing verzocht. Daar heb je meer kans denk ik

Jana_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 16:17

@ julian: Ga er meteen een mailtje naar sturen! hartelijk bedankt :)

@kimmie88: Heb ook daar meteen een topic geplaats :) Laat deze ook staan want stel dat een bokker nu de huidige eigenaar is van Torre en regelmatig op "Tinker" zit.. :) je weet maar nooit! :)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:44

Eens zien verzorgde jij hem toen hij bij eurotinkers stond?
Of gok ik dat verkeerd?

Jana_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 18:17

Neenee, ik verzorgde hem bij zijn eigenaar in Werchter. Mijn huidig paardjes stond daar op weide tussen enkele tinkers en hij was daar 1 van. Omdat de eigenaar te veel tinkers had is Torre op een bepaald moment verkocht naar een handelaar in Rijkevorsel.. :(

flatcoatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:11

Hoe zou je het vinden als ik foto,s van torre plaats in duitsland op de site, van vermist, kan hij daar ook zijn ? Maar wat een mooie tinker is torre Ik woon namelijk in duitsland

Jana_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 14:09

Amai ja! dat zou ik echt super vinden! Zo'n prachtman moet ik toch terugvinden hé :)

Hartelijk bedankt voor je hulp!

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 14:14

Als ik jou was zou ik advertenties zetten of Waalse en Franse fora.
Als hij in Luxemburg geweest is, grote kans dat hij ergens daar in de buurt gebleven is.

flatcoatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 23:50

Hallo ik heb het voor je geprobeerd in Duitsland maar nog geen reactie , hij kan nu ook wel een andere naam hebben ,is dit zijn echte naam ,je zou het via zijn chip kunnen proberen , maar is moeilijk,