4 jaar geleden werd mijn verzorgtinker plotseling verkocht. Ik ben mijn hart aan hem verloren dus ik ben meteen naar hem opzoek gegaan. Ik heb hem dan kort daarna terug gevonden bij een handelaar in Rijkevorsel (België). Doordat ik niet het budget had om hem zelf te kopen, beloofde de handelaar mij dat van de moment hij zijn prijs zou laten dalen, ik de eerste was die op de hoogte gebracht zou worden.
Enkele maanden gingen voorbij en ik hoorde niets meer van hem. Wanneer ik hem toen opbelde vertelde hij mij dat mijn lieve Torre al verkocht was. Omdat hij mij niet mocht vertellen aan wie hij Torre verkocht had, kon hij mij enkel zeggen dat hij verkocht was aan een manege in luxemburg maar dat die daar ondertussen ook al weer weg was.
Meer informatie kreeg ik niet mee.
Sindsdien zoek ik heel het internet af, opzoek naar mijn lieve Torre maar vind hem nergens terug!
Ook hier op bokt heb ik al veel tinkers tegen gekomen, maar nog nooit Torre.
Ik weet dat de kans misschien heel klein is dat ik hem terug zal vinden, maar wie niet waagt, niet wint!
Dus nu probeer ik het is op deze manier:
Kent iemand deze schat van een tinker?
Hij is ongeveer 8 jaar oud
ongeveer 1.50m hoog
ruin
geen stamboek of papieren, enkel een chip met een Belgische equipas
enkele foto's:

Met zijn 2 dochters:

De laatste foto die ik van hem heb

Als iemand hem gezien heeft, of misschien weet waar ik kan gaan zoeken laat het mij dan alsjeblief weten!
Ik ben nu al 3 jaar naar hem opzoek en ben nog lang niet van plan om op te geven!!