Belangrijke Enquete!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paardsucces

Belangrijke Enquete!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 14:18

Hallo beste paardenvrienden! *D

Ik ben Valerie Reinartz en ben afstuderende Gedragstherapeute voor Paarden. Ik ben een onderzoek gestart naar het speentraject van veulens. Een onderdeel hiervan is om de besluitvorming van de eigenaar m.b.t. het spenen te onderzoeken. Doormiddel van een enquete word duidelijk wanneer, hoe en waarom men ervoor kiest om zijn veulen te spenen.

Ben jij dus eigenaar van een veulen (geweest) en/of heb je beslissingen moeten nemen over het speentraject?
Dan nodig ik jou uit om de enquete te maken en de paardenwereld wijzer te laten worden. Het zal 5min van je tijd in beslag nemen.

Klik aub op de onderstaande link, dan start de enquete... (of kopieer deze in de menubalk.)

http://www.gratisenquetemaken.nl/enquet ... 23y00.html

Zou je aub ook zo efficient samenwerkend willen zijn om dit naar andere paarden-mensen door te sturen?

Dankjewel!! Groetjes Valerie Reinartz
http://www.PaardEnSucces.nl
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 12-01-11 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Opmaak aangepast

fjordnina

Re: BELANGRIJKE ENQUETE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:48

Ik vind het best leuk om aan enquete's mee te doen, maar niet als ze zo schreeuwerig opgesteld worden. Ik tem dus ook even, want dit kan echt anders.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:57

Ik heb hem inmiddels wel ingevuld maar ben het wel deels eens met fjordnina, vind alleen niet dat je daarvoor hoeft te temmen.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:59

Ha,ha!
Ik ga bij de derde vraag al de mist in... :+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:12

Ik heb hem ook volledig ingevuld, ben het wel met de rest eens; schreeuwen is nergens voor nodig, komt allemaal nogal onprofessioneel, dwingend en onbeschoft over.
Volgens mij hoort dit topic hier trouwens ook niet ;)

cocochanel

Re: Belangrijke Enquete!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:50

is het alleen voor als je zelf je veulen hebt moeten spenen ?
of ook als je veulens gekocht hebt waarvan je weet hoe ze gespeent zijn ?
(ook al was dit niet jou keuze geweest!)

Donja

Re: Belangrijke Enquete!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:52

Ik heb hem ingevuld, maar vond hem erg kort door de bocht...

paardsucces

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 16:18

Hallo paardenvrienden!

Ik heb deze enquete geplaats en ben tot nu toe heel blij met het enquete percentage dat mede door bokt is gemaakt! Nogmaals dankjewel daarvoor.

Vervolgens lees ik de berichten, wat begrijpelijk vraagtekens bij mij oproepen...
Ik wil hier even aan toevoegen dat ik me kan voorstellen dat de titel "BELANGRIJKE ENQUETE" opvalt en dus eerder gelezen en gemaakt word. Dat is nu juist ook de bedoeling, hierdoor bereikt de enquete een beter volledig resultaat. Ik vermoed dat de titel? dus voor sommigen schreeuwerig / dwingend overkomt? Hopende dat dit met deze uitleg deze gedachte wat afneemt. Ook heb ik nagedacht om een andere titel te gebruiken, gezien 'belangrijk' voor iedereen heel anders is. Als iemand een beter idee heeft of mij een tip kan geven, sta ik daar altijd voor open!

De enquete vragen zijn zorgvuldig samengesteld door mezelf en docent gedragstherapeuten. Waarbij we een bepaald doel voor ogen moesten houden, en daardoor de vragen doelgericht moesten stellen en zo weinig mogelijk subvragen hebben opgesteld.
Ook hierbij geld, heb je zelf al eens een enquete gemaakt en zijn er specifieke zaken die je opvallen bij het invullen van deze enquete? Schroom je niet om een email te sturen naar info@paardensucces.nl

Ik ben nieuw op bokt en heb door Nicole (beheerster ofzo) van kraamstal deze plek om te "enquetenen" aangewezen gekregen, dus als het goed is zit ik hier goed.

Ter verduidelijking; Deze enquete is bedoeld voor mensen die daadwerkelijk beslissingen hebben moeten nemen over het speentraject.

Ik hoop dat ik hiermee wat duidelijkheid heb geschept en ook begrip en vriendelijkheid.

Groetjes Valerie

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:25

Helaas kon ik niet zoveel met de enquete, wij spenen namelijk liever niet af, maar laten het veulen bij de moeder tot het volgende veulen eraan komt.
Veel gezonder, minder stress, en de merrie redt het prima met voldoende voer :D .