Ik heb het topic laten verwijderen omdat ik erboven wil staan maar kan wel even een stukje kopiëren plakken:);
(had voordat ze dit reageerde iets gezegd van of ze wel wist dat het een Ijslander was, en of de hele Ijslanderwereld dan gek was ofzo? Dat er zelfs mannen van 1.90 op Ijslanders rijden..)
Laurie_gigolo
Wedstrijd Ruiter
1.310 posts
Geplaatst: gisteren, 22:31:32 Quoten
En het maakt het dus beter om te kijken heo slecht andere mensen voor hun paard zijn? Ik hoef me niet te schamen dat ik steel omdat mijn buurman een moordenaar is? Wat een droogreden is dat.
Je voeten komen tot op zijn knieën, ik zou me schamen als ik jou was;). Zonder zadel is slecht, of het nou 1 uur is of 5 minuten op een jaar het is bewezen.
En Welsche dat is inderdaad het probleem van de TS die wetende dat het slecht is nog steeds voor haar eigen plezier haar pony pijn doet. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mag zeggen, zolang er zonder zadel gereden wordt zal ik er wat van zeggen, wil je geen gezeik dan plaats je je topic toch lekker niet?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
CheyAut
Stagiaire
86 posts
Geplaatst: gisteren, 22:50:44 Quoten
Zonde, eigen plezier gaat voor. Zeer zonde.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zulke berichtjes allemaal en dan vooral van die 2, van die ongegronde, zinloze berichten waarvan je je afvraagt wat je ermee moet.. Heb ook besloten niks meer op die site te plaatsen, het enige wat reageert zijn bedwetertjes die alles véeel beter weten, maar als je ze vraagt waarom en of ze hun mening kunnen onderbouwen? dan houdt het ineens op.