nou om te beginnen.....een degelijke oproep plaatsen..... een beschrijving van het paard, dus leeftijd aftekeningen bijzonderheden. wat jij weet van het paard en waar je haar voor het laatst hebt gezien. eventueel naam van verkoper.
Het is zo, wij hebben een nakomeling van haar, een Merrie. ze heeft z'n karakter dat we willen uitzoeken hoe der moeder was . ze is drammerig. Ik heb dat paard nog nooit gezien, en de verkoper ook niet. zodoende.
ik heb even een tem geplaatst want je topic staat zoiezo verkeerd
weet je een naam, en wie het vader dier van jou paard is? de kans is ook aanwezig dat je paard geimporteerd is, dan zal er helaas bar weinig te vinden zijn.
LienE14
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-11 17:33
Ow, sorrie Jilletje, (ik heb net sinds een week bokt, dus weet nog niet zo veel! ) Ik zoek nog even wat meer over de uit.
Nicole288
Geplaatst: 07-01-11 17:39
Je hebt de verkoper nooit gezien? Je hebt toch contact gehad en iemand moeten betalen? Die persoon is logischerwijs de eerste waar je mee kunt beginnen.
Je topic hoort thuis op Opsporing Verzocht, maar dan moeten we meer info hebben, te beginnen met herkenbare info over de merrie, zoals kleur en leeftijd en eventueel afstamming. Als je dit niet weet zou je het nog anders kunnen doen en een topic op OV maken op zoek naar een vorige eigenaar van jouw eigen paard en zo proberen achter info van de moeder te komen.