Ik heb al wel gezocht maar kan hier geen topics over vinden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Schapen vind ze ind heel vreemd, ben ze nu al een aantal keren tegen gekomen.

Ik probeer hierin erg rustig te zijn en steeds opnieuw mijn grenzen aan te geven, zonder boos te worden. Ik moet bekennen dat dit mijn geduld soms erg op de proef stelt
Hoe ga jij om met het stilstaan?
), knuffelig, soms dominant (heeft een eigenzinnig karaktertje) en leergierig paard. Hij kan heel relaxt zijn en een beetje slaperig, maar ga ik rijden of longeren dan lijkt hij altijd wel zin te hebben om te lopen, hij is goed voorwaarts.
Maar Bo is wel erg van het springen haha . En jij dan?
). Soms dan moet ik er ook wel om lachen hoor dan doet ze zo dom
staat ze je echt aan te kijken van "ik deed toch niks"! Het laatste ind. wat ik bij haar moet doen is boos worden met alles trouwens, dan gaat ze wel weer andere dingen verzinnen. Ik heb idee dat je vooral heeeeeeel veel geduld moet hebben. Zo had ik ook een trailer laat probleem, heel erg en het is nu opgelost. Maar dat heeft enkele maanden geduurt en heel veel geduld. Uiteindelijke oplossing, mevrouw wil geen spanning op haar halstertouw
echt een eigenwilletje, ook goed te merken in het land. Ook erg speels, is die van jou ook zo speels. Ik hou af en toe mijn hart vast! Ohw ohw als dat maar goed gaat!
en soms loopt ze zo tegen een paal op ofzo
haha!
. Hij lijkt zich goed te vermaken, neemt heel veel in zich op. Hij zag vandaag iemand op skeelers voorbij skeeleren, helemaal onder de indruk haha. Vind het zo mooi als hij zich dan zo groot maakt en staat te kijken. Ben benieuwd hoe hij straks in de nieuwe kudde is, volgens mij is hij soms best dominant. Hij laat zich iig niet slaan! Dan geeft hij een trap terug. We gaan hem zondag bij de nieuwe kudde zetten. Hoop dat het goed gaat.

Ik weet niet of jullie daar een beetje in de buurt zitten.
. Maar zolang ik rustig ben en met hem probeer samen te werken gaat het eigenlijk wel goed! Hoe gaat het met die van jullie?!
ben heel benieuwd hoe die zich verder ontwikkeld, dat vind ik altijd mooi om te zien