Master Melvin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

addielv

Master Melvin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 22:31

Sinds een jaar zijn wij in het bezit van onze haflinger Master Melvin, geboren 29 maart 1992, vader marshall van de Klingebeeke.
Wij hebben Melvin gekocht van Ina en Monique in Posterholt en we zijn heel blij met hem. We zijn erg benieuwd wat hij in zijn jonge jaren allemaal heeft gedaan en wie zijn vorige eigenaars zijn geweest. Misschien is er iemand op Bokt die hem kent?

DDW1190

Re: Master Melvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:52

ik zou me ogen voor je open houden!
ik kan je er helaas niet verder mee helpen!

lubbert2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:03

addielv schreef:
Sinds een jaar zijn wij in het bezit van onze haflinger Master Melvin, geboren 29 maart 1992, vader marshall van de Klingebeeke.
Wij hebben Melvin gekocht van Ina en Monique in Posterholt en we zijn heel blij met hem. We zijn erg benieuwd wat hij in zijn jonge jaren allemaal heeft gedaan en wie zijn vorige eigenaars zijn geweest. Misschien is er iemand op Bokt die hem kent?

hoi ik weet dat dit over een ruin gaat maar wij hebben op stal een merrie gehad die ook melvin heette
geboortejaar ook ongeveer 1992 en het vreemde is de vader is ook m van de klingelbeeke
ik weet nog dat melvin haar naam in het stamboek media van klijndijk was
de pony heb ik onthouden omdat het een merrie was met de naam melvin

maschke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:01

zal eens aan mijn vriend vragen... hij is smid in die regio.....

maschke

Re: Master Melvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:12

neej sorry... hij komt net binnen maar t zecht m niets, ik hoop dat je iets vind van m. ook ik zal mij ogen en oreg open houden ik kom ook wel ergens in die regio...