Ik heb al even gekeken op de avs site maar ik kan het niet vinden, dus ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die hier weten wanneer de regionale merriekeuring west is. Ik wil namelijk daarheen met mijn merrie.
Edit: kan ook de nationale keuring heten (mijn merrie heeft daar als veulen gelopen). Ik snap de nieuwe avs site niet
Even snel voor je op de avs site gekeken. De Nationale C Show "West" is op 22-05-2011 op de Drafbaan in Alkmaar. Wat leuk dat je met Fawizyyah mee wilt doen, ik kom kijken hoor!
heeey meis, wat leuk dat je dat even opgezocht hebt voor me. Ja dat had ik ook al gevonden maar dat is toch niet de keuring waar ik zijn wezen moet? Ik wil namelijk alleen voor de merriekeuring gaan en niet voor de showkeuring
ArabianRanch
Geplaatst: 02-01-11 12:47
Hier zullen tevens premiekeuringen gehouden worden, dus hier moet je wel zijn Je kunt je tzt inschrijven hiervoor.
Ik ga waarschijnlijk ook heen dit jaar, ook voor premiekeuring. Ik twijfel nog een beetje of ik aan de show ook mee doe of dat we weer voor de amateurkeuring gaan.
@ArabianRanch: Ah leuk dan lopen we elkaar waarschijnlijk wel tegen het lijf. Ben benieuwd naar de AR-etjes @Jalenka: Leuk dat je ook gaat Ik ga gewoon voor de lol ook omdat de staleigenaresse van mijn stal met haar merrie gaat. Ben erg benieuwd wat ik in handen heb nu qua paard, vandaar de keuring