Hallo allemaal heeft iemand advies of een beter idee voor mij? Ik heb een Tygo x Hinault merrie en het lijkt me wel wat om er mee te fokken.
Ik zat er aan te denken aan Arizona (v. Utrillo vd heffnick).
Omdat het een jonge hengst is (sinds vandaag dan een 6jarige). En mijn merrie sinds vandaag een 4jarige (een C). Omdat hij zelf goed aan de maat is ( ik dacht zo plus minus 1.80) en mijn merrie aan de kleine kant is. Daarbij heeft deze hengst Olympiade paarden in zijn papier en mijn merrie ook! Dus is een mooie toevoeging!
Mijn merrie is verder een echt bloedpaardje, mooi extrieur en zeer sensibel en erg snel. Ze loopt niet makkelijk over haar rug en zo springt ze ook nog niet helemaal. Ook een kwestie van trainen en van tijd want zo lang is ze nog niet beleerd ed maar wel een iets moeilijker puntje. En ze is aan de kleinere maat.
Iemand misschien een idee? Welke hengst echt geschikt is en/of mijn idee goed is?
Ik zat evt ook te denken aan:
Royal Bravour Cumano Sam R Back gammon Quasimodo Z Dulf van den Bisschop
Maar heb ik verder nog niets uitgezocht.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 01-01-11 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Okey! Thanks! Heelaas kan ik daar morgen pas werk van maken ik zit nu op mijn telefoon, ik kan je wel doorlinken daar mijn hyves, mijn hyves heet natasenrem. www.natasenrem.hyves.com daar het eerste mapje is Cybalia
Cybalia
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-11 14:09
Cybalia
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-11 14:10
sorry dat ik er zo`n zooitje van maak, ik ben bokt nog aan het uitvinden..