dressuurlessen in portugal gevraagd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nope

dressuurlessen in portugal gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 13:31

Zoals de titel het al zegt zou ik graag dit jaar af en toe naar Portugal gaan voor dressuurles op lusitano's.

Nu heb ik hier in Nederland een hele fijne instructeur gevonden in Willy tenhagen en les ik 1 a 2 keer per week met mijn kwpners.
Maar ik ben helemaal gek op lusitano's en wil binnen 5jr naar Portugal emigreren en in de tussentijd zou ik graag een paar keer per jaar naar portugal afreizen voor dressuurles.

M_ichje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 09:49

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:22

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:43

Je kan om te beginnen een keer bij ons komen kijken als Francisco Bessa de Carvalho hier is, voor de link zie antwoord hierboven.
Wij organiseren 4 a 5 x per jaar lesweekenden met hem, maar gaan ook naar Portugal om bij hem te lessen. Hij heeft daar zijn eigen rijschool, waar je dus les kan nemen op zijn schoolpaarden, en fokkerij en hij is zelf al 25 ruiter bij de Portugese Hogeschool. Hij is hier weer eind februari of eind maart.
Als je meer wil weten kan je een pb sturen en hier kijken http://www.trailsend.nl/NL/clinics/klas ... /index.php .

Je kan tijdens zo'n lesweekend kennismaken met "Quico" en de mogelijkheden met hem bespreken, hij spreekt goed Engels.
Laatst bijgewerkt door ElCid op 09-01-11 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:48

Jackywhite schreef:
Zoals de titel het al zegt zou ik graag dit jaar af en toe naar Portugal gaan voor dressuurles op lusitano's.

Nu heb ik hier in Nederland een hele fijne instructeur gevonden in Willy tenhagen en les ik 1 a 2 keer per week met mijn kwpners.
Maar ik ben helemaal gek op lusitano's en wil binnen 5jr naar Portugal emigreren en in de tussentijd zou ik graag een paar keer per jaar naar portugal afreizen voor dressuurles.

Via 'n vriendin van mij weet ik dat er vlak onder Lissabon ook verschillende clinic's gegeven gaan worden, dit zou een combinatie moeten zijn met natural horsemanship. Veel weet ik er nog niet van, maar als je belangstelling hebt kan ik het voor je navragen.
Weet wél dat de begeleiding in ieder geval NL spreekt.