Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pernill schreef:Wat een schatje, alleen ik vraag me af waarom een jong ding van 1,5 een bit in moet, en longeren, lange lijnen en springen..
Ik zou er nog wat minder mee doen, en vooral even lekker jong laten zijn!
natuurlijk kan af en toe een wandelingetje en een beetje volg oefeningen geen kwaad, maar dit vind ik wel erg veel
edit: ooh ik zag al dat je zei nog even wachten dat die wat ouder is
Change_ schreef:Dat is wel heel erg jong hoor, longeren is voor zo'n jong beestje erg belastend en slecht voor zijn groei... Waarom moet hij dan een bitje in bij het fietsen?
Voor de rest leuk beestje.. Hij is nog jong dus je hebt nog alle tijd... Doe het vooral lekker rustig aan
hiboune schreef:asjeblieft laat dat beesie nog lekker uitgroeien!!!!!!!
snap echt geen reet van sommige mensen hoor
als je geen geduld heb koop dan geen veulen![]()
bitje in omdat ie te sterk is!? doe een kleine ketting onder de kin door ook opgelost
ga lekker me hem wandelen
maar fietsen, tuigjes en bitjes en longeren is echt taboe bij een 1.5 jarige
Change_ schreef:hiboune schreef:asjeblieft laat dat beesie nog lekker uitgroeien!!!!!!!
snap echt geen reet van sommige mensen hoor
als je geen geduld heb koop dan geen veulen![]()
bitje in omdat ie te sterk is!? doe een kleine ketting onder de kin door ook opgelost
ga lekker me hem wandelen
maar fietsen, tuigjes en bitjes en longeren is echt taboe bij een 1.5 jarige
Geef beter advies ipv haar af te gaan kraken.. het kan best zijn dat ze geen idee er van heeft dat het slecht is..Dan doe je iets uit liefde voor een beestje en word je tot grond toe afgebrand..
stef schreef:Omdat mijn ervaring op bokt is dat dat helemaal geen nut heeft, sheteigenaren weten het toch altijd beter en ach, t is maar een shetje he....